lineog4 skriver:
Nu har kun en eller to sagt du overdriver - jeg spørger vitterlig kun fordi jeg synes der er en stor forskel. Og måske så bedre kan forstå din bekymring
Ja men også 1 hvor der er kommet diverse beskyldninger osv. Men okay.
Han afleveres i vuggestue mellem 7:00 og 7:30. Henter så kl 15 og afleveres et sted mellem 18:00 og 19:00. Hvis en af dem holder fri en "pasningsdag" aflyser de ikke pasning.
Det handler ikke for dem om at de ikke har tid. De begge har jobs der indebærer at de selv vælger arbejdstiderne. De skal bare opfylde et vis antal timer om ugen og selvfølgelig fuldføre deres opgaver. Så det er prioritering og mangel på overskud. Og den mangel på overskud er hvad de selv siger. Har talt med drengens bedste om det som også siger at de ikke har så meget overskud og derfor hjælper hun med drengen som hun selvfølgelig nyder.
Så min bekymring ligger i at når nr 2 kommer. Hvordan skal de så klare den med overskud? Skal drengen passes yderligere fordi baby holder dem vågne om natten og de derfor er død trætte. Og vil han kunne forstå hvorfor mor og far vil være sammen med baby hele tiden når han skal passes?
Anmeld
Citér