Jeg har læst hele tråden og synes det er "sjovt" hvordan man kan tolke enten til den ene eller den anden side ud fra så lidt oplysninger som 2-3 gange om ugen og nogle weekender.
Ingen af os aner hvad pasning dækker over andet end det er sammen med bedster og købt babysitter og den eneste reelle info jeg har læst er at bedsterne tager ham med i zoo og på biblioteket.
Med de informationer kan det betyde, at drengen bliver hentet fast 3 gange om ugen tidligt fra institution og får en tur i zoo med en bedste, hjem og hygge med mormor og blive returneret fyldt med oplevelser og kærlighed før 17, hvor han så mødes af forældre der er helt færdige med deres arbejde til næste morgen og derfor kan have kvalitetstid med deres søn.
Eller det kan dække over en dreng der 3 gang om ugen bliver passet ude fra han afleveres kl 7 om morgenen til han skal i seng.
Det ene scenarier tror jeg ikke vil bekymre nogle, mens det andet ville bekymre.
Vi læser det så alle med vores briller og vores erfaringer fordi vi jo faktisk intet ved, og jeg fx kender en del familier der her valgt karriere til mor og far og derfor har en ordning hvor en sød babysitter henter to gange om ugen så dagene ikke skal være så lange for børnene. Tilgengæld har de så råd til huset til 4 millioner, til 3-4 udlandsrejser hver år sammen med børnene. Og til trods for mine prioriteringer er helt anderledes vil jeg da aldrig være bekymret for deres børn (pga det for alle børn kan få det så man skal være bekymret).
Derfor ts, for mig handler det meget om, hvad betyder pasning?
Anmeld
Citér