Sendte pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2016

bøllen

sommerc skriver:

Hej alle

jeg har her i jule tiden den 20. Mener jeg det var, sendt og solgt mit ægte Louis Vuitton bælte til 1500kr. Solgte det til 840kr via trendsales. 

Køber siger at hun stadig ikke har modtaget det? Og jeg begynder at blive lidt nervøs, for hvor det er henne og håbentlig er jeg ikke blevet snydt om at det endnu ikke er dukket op.

køber siger hun vil kontakte trendsales og høre hvad vi gør med sagen.

hvad skal jeg gøre? Hvad ville i gøre?

tænker også at man nok skal være tålmodig her i jule tiden, hvis det virkelig ikke er dukket op?

Ved ikke om dit brev kunne være ramt af dette ? 

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/forsinkede-breve-koster-postmester-jobbet/5892628

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2016

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hej igen. Nu skriver jeg her igen. Nu har hun ikke svaret siden 2 januar inde på vores trendsales dialog?

hvad gør man så? Skal jeg blive ved med at skrive derinde ? Tænker hun venter til der er gået 7 dage og så vil trykke at sagen skal gå videre til trendsales support. 

Jeg skrev den 2 januar at jeg havde været nede på post huset hvor jeg har sendt bæltet, og at jeg har snakket med dem dernede og jeg kan komme og se overvågningskameraerne idag eller imorgen og håbe på jeg kan få et billede af det, så hun og trendsales kan se bevis for det er sendt, men efter det har hun ikke svaret.  

Skrev også igår "Hej har du modtaget pakken idag" og hun har stadig ikke svaret? Hvad gør jeg? 

Anmeld Citér

4. januar 2016

Muffinmus

sommerc skriver:

Hej igen. Nu skriver jeg her igen. Nu har hun ikke svaret siden 2 januar inde på vores trendsales dialog?

hvad gør man så? Skal jeg blive ved med at skrive derinde ? Tænker hun venter til der er gået 7 dage og så vil trykke at sagen skal gå videre til trendsales support. 

Jeg skrev den 2 januar at jeg havde været nede på post huset hvor jeg har sendt bæltet, og at jeg har snakket med dem dernede og jeg kan komme og se overvågningskameraerne idag eller imorgen og håbe på jeg kan få et billede af det, så hun og trendsales kan se bevis for det er sendt, men efter det har hun ikke svaret.  

Skrev også igår "Hej har du modtaget pakken idag" og hun har stadig ikke svaret? Hvad gør jeg? 

Hun har nok modtaget så??!

Anmeld Citér

4. januar 2016

Paddehatten

sommerc skriver:

Så ville jeg vente og se tiden an! Måske har hun rent faktisk prøvet at snyde dig og kan nu se den ikke går, nu hvor du har talt om overvågning med posthuset  vent lidt og se hvad der sker. Jeg vil sige du har gjort, hvad du kan.. 

Anmeld Citér

4. januar 2016

sommerc

Paddehatten skriver:

Så ville jeg vente og se tiden an! Måske har hun rent faktisk prøvet at snyde dig og kan nu se den ikke går, nu hvor du har talt om overvågning med posthuset  vent lidt og se hvad der sker. Jeg vil sige du har gjort, hvad du kan.. 

Tænker jeg vil ringe til hendes nr nu og så med hemmeligt nr, så hun selvfølgelig ik kan se det er mig, og så spørge om hun har modtaget pakken, og hva vi gør? Eller er det dumt?

Anmeld Citér

4. januar 2016

Muffinmus

Jeg tror egentligt jeg ville lade den ligge og så henvise ts til de beskeder du har skrevet til hende, hvis hun skulle begynde at klage lige pludselig 

Anmeld Citér

4. januar 2016

sommerc

MariaE skriver:

Jeg tror egentligt jeg ville lade den ligge og så henvise ts til de beskeder du har skrevet til hende, hvis hun skulle begynde at klage lige pludselig 

Jeg er bare rigtig øv over det. Og er faktisk lidt nervøs for om hun bare efter 7 dage vil trykke at sagen skal gå videre til trendsales og så de bare siger jeg skal betale 840kr tilbage til hende , for det har jeh virkelig ikke lyst til , når jeg næsten ved i mit hoved at hun må have modtaget pakken

Anmeld Citér

4. januar 2016

Paddehatten

sommerc skriver:

Jeg er bare rigtig øv over det. Og er faktisk lidt nervøs for om hun bare efter 7 dage vil trykke at sagen skal gå videre til trendsales og så de bare siger jeg skal betale 840kr tilbage til hende , for det har jeh virkelig ikke lyst til , når jeg næsten ved i mit hoved at hun må have modtaget pakken

Der er ikke min oplevelse, at Trendsales "bare siger .... ", men at de sætter sig ind i sagen og det håber jeg da også de gør med jeres sag, hvis det kommer dertil  

Derudoverskal du gøre, hvad du har det bedst med. Jeg ville nok lige give den til i morgen eftermiddag, for som sagt, posten KAN altså stadig godt være forsinket. Jeg venter stadig på en støvsuger-del der blev sendt mandagen før jul og den blev faktisk sendt som pakke, så den burde jo også have været her nu. Men jeg kan selvfølgelig godt forstå du er bekymret og gerne vil have afsluttet sagen   

Anmeld Citér

4. januar 2016

Becks

sommerc skriver:

Jeg synes, at hvis hun ikke har svaret i jeres dialogtråd i morgen, så kontakter du TS!

Fortæller du har mulighed for at se overvågning og at du har skrevet dette til køber, men at hun nu ikke svarer..

Uden at skære alle over én kam, så tænker jeg hun har ville snyde dig..

Anmeld Citér

4. januar 2016

Vivienne

sommerc skriver:

Hej alle

jeg har her i jule tiden den 20. Mener jeg det var, sendt og solgt mit ægte Louis Vuitton bælte til 1500kr. Solgte det til 840kr via trendsales. 

Køber siger at hun stadig ikke har modtaget det? Og jeg begynder at blive lidt nervøs, for hvor det er henne og håbentlig er jeg ikke blevet snydt om at det endnu ikke er dukket op.

køber siger hun vil kontakte trendsales og høre hvad vi gør med sagen.

hvad skal jeg gøre? Hvad ville i gøre?

tænker også at man nok skal være tålmodig her i jule tiden, hvis det virkelig ikke er dukket op?

Hejsa  

Her er min TS dialog: 

Jeg køber en blazer af en pige til 500kr inkl. B porto. Venter 2-3 uger på den og den dukker ikke op. Sælger er ligeglad og siger at jeg da bare kunne have bedt om at få den sendt forsikret, så var den ikke blevet væk. 

Jeg kontakter TS og vi får en dialog i gang. Det ender med at de giver hende ret. Jeg skulle udtrykkeligt have bedt om at sende den forsikret. Alt andet er på eget ansvar. 

Jeg mistede 500 kr. 

Derfor: 

Køber skulle have bedt om at få den sendt forsikret. Ellers er det på eget ansvar. 

Du kan jo heller ikke være sikker på om hun har modtaget den eller ej.

Hvis TS kræver at du tilbagebetaler pengene, så sig at du vil gå med til at give hende halvdelen. 

Og husk endeligt at skrive i din profil, at du som udgangspunkt altid sender som Bporto medmindre andet aftales. Så kan hverken kæber eller TS komme efter dig. 

Held og lykke!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.