Sendte pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2015

klmf

sommerc skriver:

Ja det ogaå rigtig. Håber det jule travlheden der gør at den ikke er dukket op!!

Det kan jo være juletravlhed.

Næste gang må du sige den skal sendes som pakke med track and trace nummer 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

De3Guldklumper

Du kan selv printe en label hjemmefra på gul og gratis og så skal pakken bare afleveres på posthuset - så er den forsikret for 39kr uden omdeling optil 1 kg

Anmeld Citér

29. december 2015

Lenchick

sommerc skriver:

Men hvordan gør man egentlig hvis man vil købe forsikret pakke? Når jeg kommer på posthuset , siger de altid "som a eller b post" og jeh siger altid b post  ? Det skal jeg så ikke gøre mere eller hvordan? Er blank på det pakke halløj derfor jeg spørger 

Jeg køber altid pakkeporto online, udfylder og printer et label. Pakker varen ind og sætter label på. 

Hvis du blot gør det via PostDanmark koster det 60 kr uden omdeling (til nærmeste posthus) op til 5kg.

Både Trendsales og Gul og Gratis har samarbejde med PostDanmark og derfor en del billigere pris, helt ned til 38 kr (under 1 kg)

Jeg sætter lige et par links. 

Anmeld Citér

29. december 2015

Lenchick

30. december 2015

jenny4

Coolrunner.dk sender forsikrede pakker for 32kr. Og man får besked når modtager har hentet sin pakke.

Anmeld Citér

30. december 2015

K&S

sommerc skriver:

Hej alle

jeg har her i jule tiden den 20. Mener jeg det var, sendt og solgt mit ægte Louis Vuitton bælte til 1500kr. Solgte det til 840kr via trendsales. 

Køber siger at hun stadig ikke har modtaget det? Og jeg begynder at blive lidt nervøs, for hvor det er henne og håbentlig er jeg ikke blevet snydt om at det endnu ikke er dukket op.

køber siger hun vil kontakte trendsales og høre hvad vi gør med sagen.

hvad skal jeg gøre? Hvad ville i gøre?

tænker også at man nok skal være tålmodig her i jule tiden, hvis det virkelig ikke er dukket op?

Hvis køber har bedt om, at varen sendes som b-brev, har hun jo selv taget stilling til, at hun ikke ønsker, at den skal kunne spores, såfremt den skulle forsvinde undervejs. 

Jeg oplyser altid køber om, at jeg sender som b-brev - ønsker køber andet, må han/hun jo betale det ekstra i porto, og det er sjældent noget, han/hun ønsker. 

Anmeld Citér

30. december 2015

Mamalou

Enige med de øvrige svar, har kun DN enkelt tilføjelse, der vist ikke er nævnt. 

Min søster har været ude for det samme, bare som køber. Der blev sælgers Trendsales konto lukket indtil hun kunne bevise, at hun havde tilbagebetalt min søster beløbet. 

Jeg håber det løser sig

Anmeld Citér

30. december 2015

Benjamins'mor

Man skal måske lige tænke på det er jul/nytår, der har været mange pakker hos PostDanmark og der har jo også været mange helligdage. 

Jeg ved fra nogen af de salgs grupper jeg er i på Facebook at nogen har ventet op til 3 uger i december før pakken dukkede op. 

Jeg oplevede aller højst 10 dage. Og hvis man trækker helligdage og søndage fra den du har sendt er det jo ikke mange dage

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.