Sendte pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2016

sommerc

Profilbillede for sommerc
Paddehatten skriver:

Ok der er jo ikke så meget andet at gøre end at vente og se, hvad der sker i morgen så 

Ja desværre  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2016

Mettefpigen

Har du prøvet at søge hende på fb? Kunne måske være at hun havde lagt et billede ind, hvis hun havde fået pakken?

Anmeld Citér

9. januar 2016

Paddehatten

Hvordan er det gået med dig?  

Anmeld Citér

9. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Er der noget nyt i sagen? 

Anmeld Citér

9. januar 2016

sommerc

Mettefpigen skriver:

Har du prøvet at søge hende på fb? Kunne måske være at hun havde lagt et billede ind, hvis hun havde fået pakken?

Har søgt hendes mobil nr på fb, og hun dukkede op men man kan ikke se så meget, andet end et par billeder

Anmeld Citér

9. januar 2016

sommerc

Paddehatten skriver:

Hvordan er det gået med dig?  

Hej. Jeg fik besked tilbage fra trendsales support, om at sagen kunne eskaleres til dem 8/1-16 kl.17:37. Natten til 8/1 vågner jeg kl. 3 om natten, tilfældigt, og ser at hun har svaret på min løsning om at jeg ville betale halvdelen tilbage og hvis pakken dukkede op, skulle hun selvfølgelig overføre beløbet tilbage til mig. Hun skrev 00:12 at hun ikke var interesseret og ønskede alle pengene tilbage! Kl.00:12 har hun eskaleret sagen til trendsales support. Blev fanme gal på hende. Jeg skrev til hende på SMS at jeg VIDSTE at hun havde snydt mig osv, og har intet svar fået tilbage. Og skrev så til trendsales at det bare IKKE er iorden at de skriver man kan eskalere sagen fra 17:37 og så kunne hun sku gøre det 00:12. Alle tegn viser at hun har snydt synes jeg. Men kan ikke gøre mere. Bare aå ærgerlig og skuffet!!

Anmeld Citér

9. januar 2016

sommerc

Love Angel skriver:

Er der noget nyt i sagen? 

Hej. Jeg fik besked tilbage fra trendsales support, om at sagen kunne eskaleres til dem 8/1-16 kl.17:37. Natten til 8/1 vågner jeg kl. 3 om natten, tilfældigt, og ser at hun har svaret på min løsning om at jeg ville betale halvdelen tilbage og hvis pakken dukkede op, skulle hun selvfølgelig overføre beløbet tilbage til mig. Hun skrev 00:12 at hun ikke var interesseret og ønskede alle pengene tilbage! Kl.00:12 har hun eskaleret sagen til trendsales support. Blev fanme gal på hende. Jeg skrev til hende på SMS at jeg VIDSTE at hun havde snydt mig osv, og har intet svar fået tilbage. Og skrev så til trendsales at det bare IKKE er iorden at de skriver man kan eskalere sagen fra 17:37 og så kunne hun sku gøre det 00:12. Alle tegn viser at hun har snydt synes jeg. Men kan ikke gøre mere. Bare aå ærgerlig og skuffet!!

Anmeld Citér

9. januar 2016

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
sommerc skriver:

Det kan sagtens være, jeg har overset noget, men hvordan ved du, hun har snydt? Og er det hensigtsmæssigt i forhold til det videre forløb, at du skriver til hende, du VED, hun har snydt? 

Jeg kan følge dig 100 % i, at det er rigtigt surt. Tænker bare, at hvis hun ikke har snydt, så er det også rigtigt surt for hende, og så er du sælgeren, der måske slet ikke har sendt varen, og som nu kalder hende en snyder. 

Anmeld Citér

9. januar 2016

ESV

sommerc skriver:

Er der ikke en reel mulighed for at der sidder er menneske i den anden ende som er fuldstændig ærlig? Jeg kan simpelthen ikke forstå du vil tillade dig direkte at kalde hende en gemen tyv når du i virkeligheden ikke ved det med sikkerhed. 

Anmeld Citér

9. januar 2016

Steffecph

Syndes også det er tarveligt at konkludere at hun har snydt dig. Det er surt for begge parter, men loven er indrettet således at køberen har ret medmindre sælger kan fremlægge dokumentation. Det er sure lærepenge, men så ved du det til fremtiden. 

Det kan jo være at hun sidder i den anden ende og er rigtig ked af at have mistet så mange penge, og tænker du måske kunne have snydt hende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.