sommerc skriver:
Ej hvor er jeg ærgerlig! Håber virkelig hun er ærlig og at den bare er forsinket! Synes bare det hurtigt at hun vil kontakte trendsales omkring sagen , når der ikke en gang er gået 2 uger? Så bliver helt nervøs for om hun snyder mig.
Fuck jeg sur på mig selv, anede ikke man kunne det, eller gjorde jeg vel nok, har bare ikke tænkt over det
øv øv øv
Det er SÅ ærgerligt! Jeg har lært det på den hårde måde, dog kostede varen kun 200 kr. Jeg betalte pengene tilbage da køberen påstod hun ikke modtog varen.
Siden den gang har jeg altid sendt varer som forsikret pakke. Så sent som i dag sendte jeg en sweatshirt, som kostede 150 kr. En pakke uden levering, hvor portoen blev købt via Trendsales, kostede kun 38 kr. Et B-brev ville koste 33 kr. For sølle 5 kr har jeg forsikret mig, at pakken kan spores og dækkes hvis den bliver tabt. Jeg har muligheden for at se om køberen henter pakken.
I sidste uge solgte jeg en jakke til 350 kr. Pakken vejede lidt over 1 kg og kostede 45 kr at sende, næsten det samme, som brevporto.
Håber virkeligt ikke du bliver snydt, for det er mange penge!
I øvrigt kan du også købe billig pakkeporto via Gul og Gratis (G-porto) og det behøver ikke være en vare, solgt via Gul og Gratis
Anmeld
Citér