Sendte pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2016

Paddehatten

Noget nyt i sagen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2016

sommerc

Profilbillede for sommerc
Paddehatten skriver:

Noget nyt i sagen? 

Nej ikke rigtig desværre. Hun havde ikke svaret , så jeg ringede til hende først med hemmeligt nr og så med viser nummer 15 minutter efter ca. , og så ringede hun tilbage og sagde at hun ville Skrivw senere og "nå ringede faktisk tilbage fordi jeg ikke vidste hvem der ringede" og hun skrev så først om aftenen, at pakken ikke var der.. Jeg svarede tilbage at vi kunne lace en aftale at jeg betaler 425 tilbage til hende og hvo pakken aå kommer aå sku hun sende dem tilbage, og hun svare ikke. Har ringet og skriver og det svare hun heller ikke på. Ved bare hun venter til ser gået syv dage, altså imorgen og trykker at sagen skal gå videre til trendsales så hun får hele beløbet tilbage. Synes fanme hun er streng

Anmeld Citér

6. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hej 

nu har jeg læst hele tråden igennem 

og hvor er det træls for dig.og det her gør måske ikke ligefrem din humør bedre. 

Jeg kan self aldrig vide med 100% 

men der noget der siger mig at hun har snydt dig 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Kay

sommerc skriver:

Nej ikke rigtig desværre. Hun havde ikke svaret , så jeg ringede til hende først med hemmeligt nr og så med viser nummer 15 minutter efter ca. , og så ringede hun tilbage og sagde at hun ville Skrivw senere og "nå ringede faktisk tilbage fordi jeg ikke vidste hvem der ringede" og hun skrev så først om aftenen, at pakken ikke var der.. Jeg svarede tilbage at vi kunne lace en aftale at jeg betaler 425 tilbage til hende og hvo pakken aå kommer aå sku hun sende dem tilbage, og hun svare ikke. Har ringet og skriver og det svare hun heller ikke på. Ved bare hun venter til ser gået syv dage, altså imorgen og trykker at sagen skal gå videre til trendsales så hun får hele beløbet tilbage. Synes fanme hun er streng

Kontakt trendsales med dine informationer så har du da gjort et forsøg

Anmeld Citér

6. januar 2016

sommerc

Profilbillede for sommerc
Love Angel skriver:

Hej 

nu har jeg læst hele tråden igennem 

og hvor er det træls for dig.og det her gør måske ikke ligefrem din humør bedre. 

Jeg kan self aldrig vide med 100% 

men der noget der siger mig at hun har snydt dig 

Ja. Tror jeg desværre også. Hvis hun virkelig ikke havde modtaget pakken, så havde hun sku gjort noget mere for at finde en løsning på det her. Har skrevet til trendsales for 3. Gang nu, så nu må vi se hvad de siger.

hvad sker der egentlig hvis de siger jeg skal betale beløbet tilbage ? 

Fordi hvis hun trykker at sagen skal gå videre til trendsales support imorgen (der er der nemlig gået 7 dage siden trendsales dialogen startede) så vil de sikkert sige jeg skal betale beløbet tilbage og det nægter jeg simpelthen og især med den opførsel hun viser..

Men hvad gør trendsales hvis man nægter st betale tilbage? 

Anmeld Citér

6. januar 2016

bøllen

sommerc skriver:

Det er godt nok en træls sag. Jeg har sendt pakker ( mange pakker ) i snart 14 år. Ved ikke om jeg bare har været heldig , for har aldrig oplevet en pakke blive væk. Ved der desværre sidder folk derude som snyder ( både køber & sælger ) skide ærgerligt.

jeg sender som oftes som bpost , efter kæbers eget valg. Dog ved dyre ting som pakke. Kan sendes igennem gul & gratis billigt. Ved mange sender som bpost på købers eget ansvar , hvilket jeg syntes er fint såfremt køber selv har valgt forsendelse form. Jeg gemmer altid bon af købet når jeg er på posthuset , samt tar et billede af pakken med frimærkerne på. Som min egen bevis , men igen har 7-9-13 aldrig oplevet en pakke som forsvinder 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
sommerc skriver:

Ja. Tror jeg desværre også. Hvis hun virkelig ikke havde modtaget pakken, så havde hun sku gjort noget mere for at finde en løsning på det her. Har skrevet til trendsales for 3. Gang nu, så nu må vi se hvad de siger.

Fordi hvis hun trykker at sagen skal gå videre til trendsales support imorgen (der er der nemlig gået 7 dage siden trendsales dialogen startede) så vil de sikkert sige jeg skal betale beløbet tilbage og det nægter jeg simpelthen og især med den opførsel hun viser..

For det første der hvor du skriver at hun STOPPET med at svare dig da du begyndte at snakke om overvågning osv hvor det fik nogle knapper op at ringe hos mig. Hvor jeg tænker at hun ikke svare dig pga hun bliv bange. Det er en af de store ting der fik mig til at mistænke hende for at snyde dig. 

Og hvis hun trykker på at sagen skal videre og de så behandler sagen og finder til sidst ud af at du skal betale hele beløbet. Så bliver du nød til at gøre det desværre der intet vej udenom. 

Hensyn til hvis man nægter at betale. Nu har jeg jo ikke stået i din sitation før. Men hvis de mener du skal betale hele beløbet så tror jeg ikke de vil lad dig slippe før du har betalt det desværre

hvor er det godt nok noget møg det her 

Anmeld Citér

6. januar 2016

Christine

sommerc skriver:

Håber på det bedste for dig!

Min erfaring med Trendsales support er dog rigtigt, rigtigt dårlig. Den ene gang var det oplagt at sælger aldrig havde sendt min vare og den anden gang var jeg sælger og endte med at betale porto to gange fordi køber var 14 og ikke fattede at skrive sin adresse rigtigt  Hun lovede dog at overføre penge for den ekstra porto, hvilket selvfølgelig aldrig skete.

Min erfaring med Trendsales generelt er dog god, men de få gange der har været problemer, har Trendsales support ikke været noget værd for mig overhovedet.

Anmeld Citér

6. januar 2016

Paddehatten

sommerc skriver:

Hmmm jeg synes også det lugter langt væk af, at hun vil prøve at snyde dig!!

Jeg ville også kontakte Trendsales igen og fremlægge al jeres kommunikation. Men nu skal jeg bare lige være sikker her - I har handlet via TS ikke? Altså, du har sendt en TS-handel til hende, som hun har godkendt og du har betalt gebyr? For hvis I har handlet over Mobilepay, så har Trendsales ingenting at skulle have sagt
Og så ville jeg nok lige tjekke hendes profil på TS og se om hun har nogle negative smileyer, som kunne sige noget om hendes karakter..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.