Valle81 skriver:
Jeg ville få fat i Post Danmarks og få at vide, hvor lang tid man kan forvente et b-post brev kan være undervejs her i julen.
Og det ville jeg skrive til trendsales. Og jeg synes minimum, at det skal gå en uge i den kue år, før der kan være tale om en sag, hvor pakken er væk.
Tror du er nødt til at slå lidt koldt vandt i blodet. Lad være med at svare trendsales med det samme, træk tiden lidt, og køb dig selv en dag eller to
Håber den dukker op.
Christina
Jeg ville helt hundrede ikke forsøge at trække tiden! Det er bedst at samarbejde og vise du er klar på at finde en løsning, hvis du gerne vil fremstå ærlig. Ellers virker det som om du har noget at skjule 
Fremlæg endelig al den dokumentation du nu engang har, såsom kvitteringen for frimærkerne og send dem også gerne jeres korrespondance. Og så kontakt Post Danmark. Man kan sagtens efterlyse et brev hos dem (selvom det er næsten umuligt for dem at finde det), men så viser du noget initiativ.
Og og og, ja hvis brevet ikke dukker op, så tager Trendsales nok købers parti, men sådan skal det vel egentlig også være, når nu sælger ikke har nogen dokumentation i form af en pakkelabel på, at bæltet er sendt. Drøn ærgerlige lærepenge
Jeg håber for dig, at det lander hos køber på mandag! 
Anmeld
Citér