Sendte pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2015

snuskesmor

Jeg ventede tre uger på en af julegaverne -- højst sandsynlig sidder pakken fast i posten. Krydser fingre!

Har køber selv valgt hvordan pakken skulle sendes? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2015

Augustmama

Jeg bestilte 4 pakker slut november 

de kom 3 uger efter.. Med b post! 

Så Vent og se. ! Mystisk at så dyr en pakke pludselig skulle blive væk  

du skulle nødig blive snydt! 

Anmeld Citér

30. december 2015

SandraXOXO

Jeg har ventet på en b post pakke siden D 18 og jeg er ikke urolig endnu. De har simpelthen så travlt hos postdk og en masse nyansatte julehjælpere der kludre i det har de også 

Anmeld Citér

30. december 2015

Muffinmus

K&S skriver:

Hvis køber har bedt om, at varen sendes som b-brev, har hun jo selv taget stilling til, at hun ikke ønsker, at den skal kunne spores, såfremt den skulle forsvinde undervejs. 

Jeg oplyser altid køber om, at jeg sender som b-brev - ønsker køber andet, må han/hun jo betale det ekstra i porto, og det er sjældent noget, han/hun ønsker. 

Men husk, at på Ts står der det er dit ansvar at bevise den er sendt,uanset om det er a post, b, eller pakke. Du skal købe en kvittering så....ellers står du stadig for det hvis den ikke dukker op.

Anmeld Citér

1. januar 2016

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hej. Nu er sagen meldt til trendsales. De vil have gsng i en dialog, og så tror jeg de tager stillig ud fra det efter? Har ikke prøvet dette før, så er i tvivl om hvad jeg gør? Har nogen her prøvet det før? Skal jeg indsende scean shot billede af vores (lange) SMS samtale derinde? Eller hvad gør jeh ? Har skrevet at jeg er super ærgerlig og håber det kun er pga juletravlheden at pakken ikke er dukket op.

Anmeld Citér

1. januar 2016

De3Guldklumper

sommerc skriver:

Hej. Nu er sagen meldt til trendsales. De vil have gsng i en dialog, og så tror jeg de tager stillig ud fra det efter? Har ikke prøvet dette før, så er i tvivl om hvad jeg gør? Har nogen her prøvet det før? Skal jeg indsende scean shot billede af vores (lange) SMS samtale derinde? Eller hvad gør jeh ? Har skrevet at jeg er super ærgerlig og håber det kun er pga juletravlheden at pakken ikke er dukket op.

Min erfaring med ts er at de altid tager købers parti uanset hvad de melder ud. Så du skal nok indstille dig på at hele beløbet skal betales tilbage. 

Jeg solgte en gang et par nye bukser med mærke (kunne ses på billedet på annoncen) men køber var åbenbart ikke tilfreds og jeg fik bukser tilbage som var taget i brug oh fyldt med indtørret babymad. Køber var så, så snu at sende mig hendes og ts' dialog og jeg kunne se at det overhovedet ikke stemte overens med den dialog jeg havde med dem. De havde taget købers parti om at jeg skulle afholde alle udgifter. Det var en ubehagelig oplevelse (men heldigvis den eneste jeg nogensinde har haft - køber blev nemlig rigtig modbydelig og startede med at kime mig ned samt sende utallige at knap så pæne sms'er) men jeg havde jo mit på det ene Ifh til den vare jeg havde solgt men det blev alligevel min udgift - og det handlede ikke om hvordan varen var sendt da jeg havde dokument på det. 

Anmeld Citér

1. januar 2016

sommerc

De3Guldklumper skriver:

Min erfaring med ts er at de altid tager købers parti uanset hvad de melder ud. Så du skal nok indstille dig på at hele beløbet skal betales tilbage. 

Jeg solgte en gang et par nye bukser med mærke (kunne ses på billedet på annoncen) men køber var åbenbart ikke tilfreds og jeg fik bukser tilbage som var taget i brug oh fyldt med indtørret babymad. Køber var så, så snu at sende mig hendes og ts' dialog og jeg kunne se at det overhovedet ikke stemte overens med den dialog jeg havde med dem. De havde taget købers parti om at jeg skulle afholde alle udgifter. Det var en ubehagelig oplevelse (men heldigvis den eneste jeg nogensinde har haft - køber blev nemlig rigtig modbydelig og startede med at kime mig ned samt sende utallige at knap så pæne sms'er) men jeg havde jo mit på det ene Ifh til den vare jeg havde solgt men det blev alligevel min udgift - og det handlede ikke om hvordan varen var sendt da jeg havde dokument på det. 

Synes fanme det fejt!! Det så strengt. 

Håber virkelig den pakke dukker op, hvis hun virkelig ikke har modtaget den. Skrev til hende idag at jeg havde fundet kassen til bæltet i mit flytte rod, har nemlig kun sendt hende bæltet+kvittering, og at jeg sagtens kunne smide den af til hende på Fisketorvet hvor hun siger hun arbejder da jeg skal derind i midten a januar, hvis hun ville have den, men hun skrev tilbage at hvis bæltet dukkede op ville hun alligevel ikke have kassen og ellers tak og sådan. Havde li håbet på hun skrev at det måske var dukket op, men desværre ikke

skal jeg sende scean shot billeder af vores samtaler op i den dialog eller vil det ikke nytte?

Anmeld Citér

1. januar 2016

Valle81

sommerc skriver:

Jeg ville få fat i Post Danmarks og få at vide, hvor lang tid man kan forvente et b-post brev kan være undervejs her i julen.

Og det ville jeg skrive til trendsales. Og jeg synes minimum, at det skal gå en uge i den kue år, før der kan være tale om en sag, hvor pakken er væk.

Tror du er nødt til at slå lidt koldt vandt i blodet. Lad være med at svare trendsales med det samme, træk tiden lidt, og køb dig selv en dag eller to����

Håber den dukker op.

Christina

Anmeld Citér

1. januar 2016

sommerc

Valle81 skriver:

Jeg ville få fat i Post Danmarks og få at vide, hvor lang tid man kan forvente et b-post brev kan være undervejs her i julen.

Og det ville jeg skrive til trendsales. Og jeg synes minimum, at det skal gå en uge i den kue år, før der kan være tale om en sag, hvor pakken er væk.

Tror du er nødt til at slå lidt koldt vandt i blodet. Lad være med at svare trendsales med det samme, træk tiden lidt, og køb dig selv en dag eller to����

Håber den dukker op.

Christina

Okay. Det er bare fordi trendsales skrev vi har syv dage og hvis der ikke er kommet en dialog igang så vil trendsales gå ind i sagen og tage stillig. Og at efter syv dage kan den anden part trykke at de skal gå ind i sagen lige meget hvad. Så tænker at sætte billede ind af vores SMS samtale så de har den? Der står at alt dokumentation gerne skal tilføjes nemlig

Anmeld Citér

1. januar 2016

Paddehatten

Valle81 skriver:

Håber den dukker op.

Christina

Jeg ville helt hundrede ikke forsøge at trække tiden! Det er bedst at samarbejde og vise du er klar på at finde en løsning, hvis du gerne vil fremstå ærlig. Ellers virker det som om du har noget at skjule 

Fremlæg endelig al den dokumentation du nu engang har, såsom kvitteringen for frimærkerne og send dem også gerne jeres korrespondance. Og så kontakt Post Danmark. Man kan sagtens efterlyse et brev hos dem (selvom det er næsten umuligt for dem at finde det), men så viser du noget initiativ. 

Og og og, ja hvis brevet ikke dukker op, så tager Trendsales nok købers parti, men sådan skal det vel egentlig også være, når nu sælger ikke har nogen dokumentation i form af en pakkelabel på, at bæltet er sendt. Drøn ærgerlige lærepenge  

Jeg håber for dig, at det lander hos køber på mandag! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.