Paddehatten skriver:
Du klikker bare på hendes brugernavn. Det kan godt være hun ikke har nogle annoncer, men du kan se, hvor længe hun har været på TS, samt se hendes vurderinger (smileyer). Gå evt ind på den tråd, hvor I har skrevet sammen om bæltet og så klik dig videre derfra. Aftalte I en forsendelsesform? Eller aftalte I bare en fast pris inkl. porto?
Jamen hun skrev på SMS "Hej. Skriver ang. Dit lv bælte på ts, har du flere billeder og er det solgt eller har du det stadig til salg? Er meget int. :-) mvh. Mie" (lige kopieret fra smsen) så kan ikke finde hende derinde eller noget. Jeg kan selvfølgelig se hendes bruger navn. Hun skrev hun gerne ville gi 800 i hurtig handel og så overførte hun 840kr mener jeh det var, pga trendsales gebyr og Porto og sådan. Hun virkede sku så oprigtig da jeg skrev frem og tilbage med hende. Hun vidste meget om det, og hun forklare mig hvordan man gjorde osv,. Hun virkede så oprigtig og synes bare hvis hun virkelig ikke snyder mig, så tænker jeg at hun ville opføre sig helt anderledes, og ikke opføre sig som en der er lige glad og som en der har snydt :/
jeg sagde også at vi ku handle via mobil pay , men hun sagde hun havde pengene stående på trendsales og ville gerne derfor handle der igennem... :/
Anmeld
Citér