Sendte pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
sommerc skriver:

Hej. Jeg fik besked tilbage fra trendsales support, om at sagen kunne eskaleres til dem 8/1-16 kl.17:37. Natten til 8/1 vågner jeg kl. 3 om natten, tilfældigt, og ser at hun har svaret på min løsning om at jeg ville betale halvdelen tilbage og hvis pakken dukkede op, skulle hun selvfølgelig overføre beløbet tilbage til mig. Hun skrev 00:12 at hun ikke var interesseret og ønskede alle pengene tilbage! Kl.00:12 har hun eskaleret sagen til trendsales support. Blev fanme gal på hende. Jeg skrev til hende på SMS at jeg VIDSTE at hun havde snydt mig osv, og har intet svar fået tilbage. Og skrev så til trendsales at det bare IKKE er iorden at de skriver man kan eskalere sagen fra 17:37 og så kunne hun sku gøre det 00:12. Alle tegn viser at hun har snydt synes jeg. Men kan ikke gøre mere. Bare aå ærgerlig og skuffet!!

For det første hvor er det ærgeligt at du skal igenem det her oplevelse og føler 100% med dig 

og ude fra hvad du skrev mistænkte jeg også for om hun kunne ha snydt dig. 

Men uanset hvad skulle du måske ikke ha skrevet højt dine tanker om hende til hende på den SMS. 

Ja man kan gætte sig til så meget men MAN VIL ALDRIG vide 100% om personen har snydt eller ej. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2016

sommerc

Profilbillede for sommerc
Mor og meget mere skriver:

Det kan sagtens være, jeg har overset noget, men hvordan ved du, hun har snydt? Og er det hensigtsmæssigt i forhold til det videre forløb, at du skriver til hende, du VED, hun har snydt? 

Jeg kan følge dig 100 % i, at det er rigtigt surt. Tænker bare, at hvis hun ikke har snydt, så er det også rigtigt surt for hende, og så er du sælgeren, der måske slet ikke har sendt varen, og som nu kalder hende en snyder. 

Ja det helt rigtig. Men hun har ikke Hjort noget overhoved der skulle vise hun virkelig ikke har modtaget pakken. Jeg kan heller ikke vide med sikkerhed hun har snydt, finder jeg aldrig ud af men også lige meget nu desværre. Ender sikkert med at skulle betale, selvom jeg har gjort alt hvad jeg kunne. Det skide ærgerligt

Anmeld Citér

9. januar 2016

sommerc

Love Angel skriver:

For det første hvor er det ærgeligt at du skal igenem det her oplevelse og føler 100% med dig 

og ude fra hvad du skrev mistænkte jeg også for om hun kunne ha snydt dig. 

Men uanset hvad skulle du måske ikke ha skrevet højt dine tanker om hende til hende på den SMS. 

Ja man kan gætte sig til så meget men MAN VIL ALDRIG vide 100% om personen har snydt eller ej. 

Kan heller ikke med sikkerhed vide at hun har snydt, jeg synes bare der er så tydelige tegn på det. Men det bare så møg ærgerligt... men skal heller ikke snakke med hende mere, nu skal jeh bare vente og ae hvad trendsales support siger, selvom jeg næsten er meget sikker på at de vil hve jeg skal betale hele beløbet tilbage øv...

Anmeld Citér

9. januar 2016

sommerc

Steffecph skriver:

Syndes også det er tarveligt at konkludere at hun har snydt dig. Det er surt for begge parter, men loven er indrettet således at køberen har ret medmindre sælger kan fremlægge dokumentation. Det er sure lærepenge, men så ved du det til fremtiden. 

Det kan jo være at hun sidder i den anden ende og er rigtig ked af at have mistet så mange penge, og tænker du måske kunne have snydt hende. 

Ja også helt rigtigt. Jeg må bare lære af min dumme fejl og har heldigvis fået mange gode råd om at sende pakker med sikker post eller hvad det hedder, så laver nok aldrig denne fejl igen

Anmeld Citér

9. januar 2016

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
sommerc skriver:

Kan heller ikke med sikkerhed vide at hun har snydt, jeg synes bare der er så tydelige tegn på det. Men det bare så møg ærgerligt... men skal heller ikke snakke med hende mere, nu skal jeh bare vente og ae hvad trendsales support siger, selvom jeg næsten er meget sikker på at de vil hve jeg skal betale hele beløbet tilbage øv...

Jeg forstår dig fuldt ud og ja det er nemlig møg ærgeligt

men vi laver alle fejl , men det er også  vores fejl vi lærer af . 

Og ja desværre er der intet at gøre mere end det du har gjort og nå må vente og se hvad de siger. 

Anmeld Citér

9. januar 2016

sommerc

Love Angel skriver:

Jeg forstår dig fuldt ud og ja det er nemlig møg ærgeligt

men vi laver alle fejl , men det er også  vores fejl vi lærer af . 

Og ja desværre er der intet at gøre mere end det du har gjort og nå må vente og se hvad de siger. 

Ja det rigtig.. Det noget møg  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.