sommerc skriver:
Hej. Jeg fik besked tilbage fra trendsales support, om at sagen kunne eskaleres til dem 8/1-16 kl.17:37. Natten til 8/1 vågner jeg kl. 3 om natten, tilfældigt, og ser at hun har svaret på min løsning om at jeg ville betale halvdelen tilbage og hvis pakken dukkede op, skulle hun selvfølgelig overføre beløbet tilbage til mig. Hun skrev 00:12 at hun ikke var interesseret og ønskede alle pengene tilbage! Kl.00:12 har hun eskaleret sagen til trendsales support. Blev fanme gal på hende. Jeg skrev til hende på SMS at jeg VIDSTE at hun havde snydt mig osv, og har intet svar fået tilbage. Og skrev så til trendsales at det bare IKKE er iorden at de skriver man kan eskalere sagen fra 17:37 og så kunne hun sku gøre det 00:12. Alle tegn viser at hun har snydt synes jeg. Men kan ikke gøre mere. Bare aå ærgerlig og skuffet!! 
For det første hvor er det ærgeligt at du skal igenem det her oplevelse og føler 100% med dig 
og ude fra hvad du skrev mistænkte jeg også for om hun kunne ha snydt dig.
Men uanset hvad skulle du måske ikke ha skrevet højt dine tanker om hende til hende på den SMS.
Ja man kan gætte sig til så meget men MAN VIL ALDRIG vide 100% om personen har snydt eller ej.
Anmeld
Citér