Sendte pakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.984 visninger
85 svar
47 synes godt om
29. december 2015

sommerc

Profilbillede for sommerc

Hej alle

jeg har her i jule tiden den 20. Mener jeg det var, sendt og solgt mit ægte Louis Vuitton bælte til 1500kr. Solgte det til 840kr via trendsales. 

Køber siger at hun stadig ikke har modtaget det? Og jeg begynder at blive lidt nervøs, for hvor det er henne og håbentlig er jeg ikke blevet snydt om at det endnu ikke er dukket op.

køber siger hun vil kontakte trendsales og høre hvad vi gør med sagen.

hvad skal jeg gøre? Hvad ville i gøre?

tænker også at man nok skal være tålmodig her i jule tiden, hvis det virkelig ikke er dukket op?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
sommerc skriver:

Hej alle

jeg har her i jule tiden den 20. Mener jeg det var, sendt og solgt mit ægte Louis Vuitton bælte til 1500kr. Solgte det til 840kr via trendsales. 

Køber siger at hun stadig ikke har modtaget det? Og jeg begynder at blive lidt nervøs, for hvor det er henne og håbentlig er jeg ikke blevet snydt om at det endnu ikke er dukket op.

køber siger hun vil kontakte trendsales og høre hvad vi gør med sagen.

hvad skal jeg gøre? Hvad ville i gøre?

tænker også at man nok skal være tålmodig her i jule tiden, hvis det virkelig ikke er dukket op?

Du har vel et track and trace nummer?

Anmeld Citér

29. december 2015

Berta

Har du ikke et trace nummer til din pakke? Uanset om det er posten eller GLS eller anden pakkeomdeling plejer man at kunne spore sin pakke. 

Anmeld Citér

29. december 2015

sommerc

Berta skriver:

Har du ikke et trace nummer til din pakke? Uanset om det er posten eller GLS eller anden pakkeomdeling plejer man at kunne spore sin pakke. 

Hvordan gør man det?

for da jeg var nede på posthuset med den, satte hun frimærker på pakken og skrev b, og smed den i "kurven" eller hvad det hedder, de putter pakkerne i??

Anmeld Citér

29. december 2015

sommerc

EBK skriver:

Du har vel et track and trace nummer?

Hvordan foregår det?

for da jeg var nede på posthuset med den, satte hun frimærker på pakken og skrev b, og smed den i "kurven" eller hvad det hedder, de putter pakkerne i??

Anmeld Citér

29. december 2015

jenny4

sommerc skriver:

Hvordan gør man det?

Så har du sendt den som brev. Det betyder at du ikke har bevis for at det er sendt og at du heller ikke kan bevise at køber har modtaget. Virkelig dumt med så dyr en vare. 

Men b betyder at det er sendt med b-post og så kan der godt gå lidt længere tid. Burde dog snart nå frem hvis det er sendt den 20. 

Fik du en attest på at du har sendt den?

Anmeld Citér

29. december 2015

Steffecph

Hvis hun har skrevet B på pakken er den sendt som b-post og dermed uden track and trace og forsikring. 

Det er SÅ vigtigt at forsikre sine pakker, især når det er så store beløb. 

Desværre vil både trendsales og købeloven sige at du skal kunne bevise du har sendt pakken afsted. Enten med et track and trace eller med en kvittering udfyldt af posthuset med modtagers navn, adresse mm på. 

Kan du ikke bevise det, så er det desværre dig der skal tilbagebetale det fulde beløb, hvis ikke i finder en anden løsning. 

Jeg har været igennem det før med trendsales - her var jeg bare modtager. 

Men giv det nu lidt ekstra tid. Posten kan have haft travlt henover julen og der har været mange helligdage. 

Anmeld Citér

29. december 2015

sommerc

jenny4 skriver:

Så har du sendt den som brev. Det betyder at du ikke har bevis for at det er sendt og at du heller ikke kan bevise at køber har modtaget. Virkelig dumt med så dyr en vare. 

Men b betyder at det er sendt med b-post og så kan der godt gå lidt længere tid. Burde dog snart nå frem hvis det er sendt den 20. 

Fik du en attest på at du har sendt den?

Ej hvor er jeg ærgerlig! Håber virkelig hun er ærlig og at den bare er forsinket! Synes bare det hurtigt at hun vil kontakte trendsales omkring sagen , når der ikke en gang er gået 2 uger? Så bliver helt nervøs for om hun snyder mig. 

Fuck jeg sur på mig selv, anede ikke man kunne det, eller gjorde jeg vel nok, har bare ikke tænkt over det øv øv øv

Anmeld Citér

29. december 2015

klmf

Det er godt nok risky at sende så dyr en ting som almindeligt B brev Ved ikke om Post DK kan efterlyse dit brev, men prøv da at ringe til dem og høre ad. B breve er længere tid om at dukke op, men selvom det er sendt lige før jul, så burde det efterhånden være dukket op... Har du kvittering fra posthuset? 

Anmeld Citér

29. december 2015

sommerc

blæksprutten skriver:

Det er godt nok risky at sende så dyr en ting som almindeligt B brev Ved ikke om Post DK kan efterlyse dit brev, men prøv da at ringe til dem og høre ad. B breve er længere tid om at dukke op, men selvom det er sendt lige før jul, så burde det efterhånden være dukket op... Har du kvittering fra posthuset? 

Kun kvittering hvor der står købet af frimærker hun satte på fuck hvor er jeg ærgerlig ! Håber virkelig ikke hun snyder mig eller andet!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.