Anonym skriver:
Jeg har ikke foreslået at konfrontere eller tage kontakt til moderen
ja det er kommunens opgave. Synes blottet er vigtigt man tænker sig godt om, inden man smider en anmeldelse, for skulle den gives blot på at høre ulykkelige spædbørn osv er der langt i spændet op til, hvor en indberetning er nødvendig. De ressourcer går jo fra de børn som virkelig har et behov for hjælp og ved man netop ikke at det kan være kolik elker Anderson kan lyde af mere end det er, kan der hurtigt komme mange anmeldelser
er der grund for en anmeldelse, tror jeg ikke man er i tvivl elker har brug for at spørge og debattere herinde. For hvordan skal vi kunne vurdere bedre end den som har mistanken og kender bedre til sagen
Den med at konfrontere moderen var heller ikke lige til dig, det er muligt at jeg har rodet svar sammen.
Som jeg forstår det har trådstarter observeret det over længere tid, for selvfølgelig indberetter man ikke enkelt stående tilfælde 
Mange er i tvivl om indberetning fordi man jo helst ikke blander sig i naboens ting. Og mange er i tvivl om hvor "slemt" det skal være før man reagerer.
Men fakta er at hvert år dør der faktisk børn af at "man passer sit eget" dvs. Ikke reagerer som man burde. Til trods for man hører og ser ting.
Hvis der ikke er noget i det kommer kommunen måske et par gange og så var det det. Men tænk nu hvis der er omsorgssvigt i det??
Jeg ville aldrig tage den chance. Hellere en gang for meget end en gang for lidt.
Anmeld
Citér