Benjamins'mor skriver:
Min tanke er, udfra trådstarters indlæg, at moderen går ud fra værelset for at få "afløb" for netop ikke at skade barnet.
Da min søn var lille fik vi også afvide af SP at for at øve at falde i søvn selv skulle vi lade ham ligge og græde 5 min, gå ind og putte igen og så lade ham ligge i yderligere 5 min. Det kan jo tænkes det er sådan det foregår.
Jeg kan ikke forklare hendes råben, da det jo ikke er mig, men derfra og så til at beskylde folk for at ruske deres barn. Det synes jeg er voldsomt.
Jeg ville som andre har skrevet banke på, og snakke med moren.
Men det er jo lidt sent nu, når nu hun har skrevet til kommunen.
Min tanke var bare det modsatte af din, da jeg læste trådstarters indlæg
Sådan helt nede i maven var min fornemmelse at her var tale om en mor der ikke bare var presset, men som skadede sit barn. På grund af alt den råben. Og det var vitterligt min første tanke at det kun ville være et spørgsmål om tid før filmen knækker helt og hun gør fysisk skade på sit barn. Men igen, det er kun en fornemmelse jeg har udfra en beskrivelse fra trådstarter. Det kunne være anderledes hvis jeg selv var der. Måske det ville være værre...
Men ja, trådstarter har handlet nu, og det er jo også kun hende der kan, vi andre er der jo ikke
Anmeld
Citér