Hej alle baby.dk brugere.
Vi bor i et boligkompleks hvor man kan høre nærmest alt hos naboerne, godt som skidt.
Vores nabo har en lille søn/datter. Vi tror hun er alene. Min kæreste og jeg lagde mærke til at det her barn græder rigtig meget, men det har vi ikke rigtigt tænkt længere over - vi tænkte måske kolik eller lignende.
Men så lagde vi mærke til at moren råbte... En del.. Hun begyndte for noget tid siden, og det sker nærmest hver dag at hun råber af det her lille barn (man kan tydeligt høre på gråden at barnet ikke engang er 6 mdr) at nu skal han/hun holde kæft, at det kan fandme ikke være rigtigt at det vågner igen, nu må det fandme stoppe med at græde.. Man kan høre hun råber, hun går fra barnet og lader det græde - sådan en ULYKKELIG gråd... Det går virkelig ind i hjertet på mig, og jeg bliver så ked af det, og har lyst til at gå ind og hente barnet. Jeg fik besøg af en veninde som spurgte mig om hun virkelig hørte naboen råbe af barnet, og jeg måtte desværre bekræfte det..
Jeg står med tanken om at melde det til kommunen, da jeg ikke synes et barn burde vokse op sådan. Jeg er glad for min datter er så lille og ikke forstår hvad der sker derinde. Hvad havde i gjort? 
Anmeld
Citér