Hej alle. Undskyld jeg har været lidt væk fra debatten. Min datter er lige i et tigerspring så tiden er ikke til nettet
hehe.
Jeg valgte på baggrund af de ting jeg hørte at indmelde det. Om babyen sover i hendes soveværelse eller babyen eget soveværelse, kan jeg ikke se hvad har med det at gøre - når det er de ting moren råber jeg bliver nervøs for? Dagligt bliver der råbt at barnet skal holde kæft, at det er fandme nok nu osv, og det er simpelthen ikke noget jeg længere kan klare at lade ske, så derfor har jeg valgt at indberette til kommunen. Jeg er aldrig selv blevet indberettet eller haft besøg af kommunen, men jeg har på fornemmelsen (og er ret sikker på) at de ikke bare kommer og fjerner dit barn bare lige, men rent faktisk besøger dem, ser hvordan det står til, og vurdere om denne her mor har brug for hjælp eller ikke, og så er jeg glad for at jeg har gjort som jeg har, for jeg er ikke uddannet til at vurdere hvad hun har brug for. Jeg har desuden nu set naboen, og hun virker og ser MEGET afkræftet ud, usoigneret og ser meget vred og ulykkelig ud, selvfølgelig kan man ikke se på udseendet hvilken mor man er, men hun ligner ikke en der har det alt for godt, så på baggrund af det hele, er jeg glad for mit valg om at indberette hende, og stoler på kommunen og at de kan vurdere hvad der skal gøres i denne sag.
Tak for alle jeres meninger i denne situation
Anmeld
Citér