Selvfølgelig skal der tages vare på de flygtninge der er mest ilde stedt. Desværre befinder de fattigste af slagsen sug stadig nede i Syrien, ikke ved Rødby.
Men, nuvel, nu er de rigeste af dem nået herop med bestikkelse osv. Har efterladt kone og ofte børn nede i krigshelvede.
Så, hvis det kommer dertil hvor Danmark skal prioritere, så tænker jeg Danmark først og fremmest kunne fokusere på de hele familier hvor børnene er med..
Så er familien sammenført på forhånd, og det bliver nemmere at regne ud om et år, hvor mange vi tog ind på det år.
Samtidigt med jeg synes vi skal hjælpe generelt, så ved vi alle, at fortsætter tilstrømningen så falder Danmark på halen.
Og, så skal der ydes en kæmpe indsats for at få folk hjem igen. Dette besværliggøres ofte, fordi balladen trækker ud, år efter år og fordi flygtningene så vælger at få flere børn. Børn der så aldrig har kendt andet og dermed kan argumentere for at blive.
Jeg er ikke ond, jeg er ikke racist, jeg ønsker blot ikke svenske tilstande hvor især sydsvenskere ikke vil bo der mere grundet frygten fortalte de udlændinge der begår voldsom kriminalitet.
Jeg ønsker Danmark skal være dansk, jeg ønsker dog også vellykket integration når det kommer til stykket. For uden det,er vi på røven om tyve år, for så er der er for mange uden danske værdier at kæmpe i mod.
For 8 år siden blev jeg af en muslim advaret om at om ti år, så var de flere end "os". Og så....
Truslen og frygten for at hun skulle få ret sidder i mig, for vi bevæger os dag for dag tættere på hendes trussel.
Så, ja, jeg værner om mit Danmark. Men jeg ønsker ikke folk skal dø, hverken børn eller voksne, jeg ønsker bare integration og respekt for det land de bor i... Og, i sidste ende måske lidttaknemmelighed over at Muhammed fra krigsland fik den lejlighed Lotte blev afvist til, fordi hun trods tre små børn, ikke kunne låne til indskud til og må bo delvist hos sin syge mig og en veninde på skift.
Også selv om der er lidt koldt vand i vandhanen og internettet ikke byder dem velkommen til dk med gratis WiFi.