Ja og jeg føler mig heller ikke som en, på trods af at mit biologiske ophav består udelukkende af det man vel kalder danskere. Og det er der jo efterhånden meget skrappe krav til hvornår man må! Jeg synes regeringens anti-flygtningeannoncer er direkte ondskabsfulde og totalt blottet for menneskelig empati!! Når folk er villige til at risikere deres børns liv, så er de sgu ikke på vej til Danmark efter an "lønforhøjelse" som Lars Løkke så usympatisk kaldte det under valgkampen. Som jeg netop læste i en artikel (kan ikke sige det bedre selv, det er spot on):
"Chefredaktør på det seriøse tyrkiske dagblad Cumhuriyet, Dagan Satmis, hælder til ikke at bringe annoncen.
- Jeg finder det dybt usmageligt, at en dansk minister i ramme alvor mener, at flygtninge nærmest sidder med et rejsekatalog og vælger det land, hvor de skal søge asyl i. Jeg finder ideen med at annoncere for at holde folk væk dybt umoralsk og uetisk, siger han."
Heldigvis har jeg brune øjne og ikke blond hår, så jeg kan måske bilde folk ind at jeg ikke er dansker på trods af hvad biologien siger. for det her, det kan jeg slet, slet ikke stå inde for. Er jeg den eneste?? 
Stakkels, stakkels forældre og børn der er uvelkomne på trods af at deres liv afhænger af andres velvilje.
Anmeld
Citér