Hold nu op hvor er det nemt at sidde her og ytre sin mening om at danskere er nogle djævle unden moral og medmenneskelige følelser...
ja det er satme forfærdeligt, og utrolig svært at rumme...
men synes virkelig også nogle er en smule blåøjet.
bare for at tage et par af de eksempler jeg selv har stiftet bekendtskab med:en mand kommer til samme område som jeg bor i uden sin familie, bliver efter lang tid familiesammenført, kone og børn kommer til DK, for at møde mand/far OG han ny stiftede familie danske kone og 2 børn... Hva fanden er det for noget, han ville sku ikke engang vide af dem...
mine forældre lejer lejligheder ud, og har indgået en aftale med en kommune om at de må benytte disse til at huse flygtninge. De betaler ikke selv en krone og alligevel er der intet andet end BROK, så vil de have gips loft for det har ham der bor ovenpå, så er gardinerne ikke mørke nok bla bla bla. Hvis man er flygtet fra død og ødelæggelse bør man ikke have en mening om at man HELLERE vil have gipsloft. En dansker der bor på gaden har ikke ret til noget i nærheden af dette.
Hvad skal vi gøre?... Lad os få ideerne på bordet...
vores velfærd er kun blevet forringet de senere år, især for vores børn og ældre... Er vi klar til at vores børn bliver endnu dårligere stillet i deres forældres travle hverdag? Pengene skal komme et sted fra....
men er faktisk ret sikre på at vi alle synes det er skrækkeligt hvad disse mennesker må gennemgå....
Anmeld
Citér