put skriver:
Selvom de ejer et par Nike sko eller en mobil telefon er De jo stadigvæk mennesker der er på flugt. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du går så meget op i om det er rige eller fattige flygtninge?
Lidt træt af og skrive det samme.......Jeg pointerede bare tidligere, da andre skrev at de flygtede fra fattigdom, at det ikke var rigtigt!!
De er ikke fattige, ellers kunne de ikke fører krig (som jeg også har skrevet tidligere!), og jeg brugte iphonen som eksembel på at det IKKE er fattige folk!!
Du er velkommen til at læse indlæggene igen.
Jeg er fuldstændig ligeglad med, om det er rige eller fattige og egenlig også, hvad de flygter fra!! Det jeg farer op over, er den navititet der åbenbart forefindes.
Flugt løser ikke verdens problemer, og JEG mener at vi bør stå sammen om at løse problemet til flugt, og det løses ihvertfald ikke ved, at de mænd der burde kæmpe, smider deres våben lige i armene på ISS! Og derudover efterlader koner og døtre til en uvis skæbne. Med denne gennemstrømning får alle jo nok engang, og hvor skal folk på flugt så flygte hen?? og ikke mindst, hvem skal forsørge de der flygter, hvor skal de bo...og er det ok, at det er et tag selv bord, af lande at vælge imellem, fordi de anser det ene land bedre end det andet....eller burde det være nok, at de reddede livet!!?
Der er mange løse ender, også hjælper det ikke en hat, at man sidder og begræder de stakkels mennesker (GU er det synd for dem), men virkeligheden banker altså på og den må vi forholde os til istedet for.
Det er dybt uanfarlig bare at lade stå til.