FrkHS skriver:
Så har jeg været til scanning igen idag. Det er min cyklusdag 10 og har 5 æg der er omkring 12-14 mm, et par stykker på omkring 10 og så et der er 17. De vil se mig til scanning igen onsdag. Lægen snakkede om at det på 17 mm kunne nå at vokse så meget at det går tabt, håber jeg virkelig bare ikke 
Ved mig skete det, at et æg også udviklede sig hurtigere end de andre, hvilket gjorde at de andre visnede væk lige så langsomt. Vi stod derfor 3 dage før ægudtagningen med en valget om at afbryde forsøget eller prøve at få 1-2 æg ud.
Vi har i alt 5 ægudtagninger på klinikken (privat) og 3 friske tilbagelægninger, dvs. at vi 2 gange kan få taget æg ud uden at få lagt æg tilbage, hvis nu der ikke var æg til tilbagelægning, uden at det talte som et forsøg.
Vi valgte derfor at tage chancen (da jeg i forsøget før også endte med kun 1 æg, da det samme skete - der afbrød vi dog forsøget), og jeg fik taget et flot æg ud. Der var ikke mere at komme efter. Men ægget blev befrugtet og udviklede sig flot, og jeg har nu i 3 døgn ruget på det fineste lille æg. Så selvom udsigterne så lidt grå ud, så er det stadig muligt at gennemføre og hvem ved, måske det endda bliver det sidste forsøg, vi skal igennem nu 
Så jeg forstå godt de tanker, der går igennem dit hoved, den uvished er bare ikke sjov! Jeg krydser fingre for, at alt går godt her til sidst!
Anmeld
Citér