Første ivf .. Lige rundt om hjørnet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2015

FrkC

Følger lidt med på sidelinjen 

Pøj pøj til jer  Sender babystøv og en masse positiv babyenergi i jeres retning

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2015

FrkHS

FrkC skriver:

Følger lidt med på sidelinjen 

Pøj pøj til jer  Sender babystøv og en masse positiv babyenergi i jeres retning

1000 tak.. Har SÅ meget brug for positive tanker. Har lidt mistet håbet, så synes tiden er uendelig lang.

Anmeld Citér

31. august 2015

Os&lilledig

FrkHS skriver:

Denne her gang så nupper vi den begge to! 

Vi måtte have fat i vagtlægen idag. Jeg har været enormt forstoppet i alt det her hormonhalløj og blev anbefalet at tage noget magnesia efter æu. Kom så endelig på toilettet her i eftermiddag, men ca 20 min efter fik jeg så stærke smerter at jeg gik i gulvet. Min bedre halvdel fik bugseret mig ind i sofaen hvor jeg lå helt forkrampet og bare følte mig underliv og mine tarme slog knuder på hinanden.

vi turde ikke tage nogen chancer, da jeg har haft så mange smerter, men lægevagten mente det bare var tarmene der lavede ballade.

Kramperne er sådan rimeligt gået over nu, men har stadig smerter

tanken om at skulle på arbejde tirsdag tager helt pusten fra mig. Arbejder som vuggestuepædagog og skal være på arbejde fra 8-21 på tirsdag 

Bugseret Hahaha....!!!! Og her mangler den smily der græder af grin 

Anmeld Citér

1. september 2015

FrkHS

Vil bare lige sige rigtig mange gange held og lykke med idag, Maier!

Krydser fingre og sender en masse gode tanker 

Anmeld Citér

1. september 2015

Maier

Vil bare lige sige rigtig mange gange held og lykke med idag, Maier!

Krydser fingre og sender en masse gode tanker 

Så har jeg også fået sat mit æg op. Der blev ialt 3 æg - så 2 til frys 

De fortalte at dette æg var rigtig fint og der var endda kommet en revne i det så det havde bedre chance for at sætte sig fast 

Når det så er sagt, så tog det 1 time at få lagt kateter og hele 3 forsøg + bedøvelse  Har åbenbart en meget snæver livmoderhals, samt at de ikke kunne udelukke at der var en indvendig fold fra tidligere kejsersnit som sad i vejen. Det kan meget vel være derfor vi ikke selv har kunnet lave nr 2.

Men i 3 hug lykkedes det, så nu er det bare at vente .

Fik set billed af ægget på storskærm og der blev selvføldig taget billed af spiren til hvad der forhåbentlig bliver et godt minde 

Sender mange varme og positive tanker til jer andre som er i samme båd 

Anmeld Citér

2. september 2015

FrkHS

Virkelig nedslående.. Der var slet ingen æg til frys. Har fået besked idag, og kan mærke det virkelig går mig på. 

Automatisk tænker jeg at det også må være et æg der ikke udvikler sig og overlever der er sat op 

Anmeld Citér

2. september 2015

FrkHS

Håber i alle er ovenpå idag.

Jeg prøver at finde mig selv efter den nedslående besked tidligere og prøver at finde troen og noget håb.

Anmeld Citér

3. september 2015

Maier

FrkHS skriver:

Jeg prøver at finde mig selv efter den nedslående besked tidligere og prøver at finde troen og noget håb.

Sender de bedste tanker din vej. 

Øv at der ikke var æg til frys men er sikker på at det er et lille guldkorn du går og gemmer på 

Anmeld Citér

3. september 2015

Babyklar82

FrkHS skriver:

Er ked af at høre at der ingen æg var til frys  kan godt forstå at du så føler at chancerne er mindre. Jeg krydser fingre for at det du har fået sat op bliver til noget ��

jeg var til ÆU idag, tror det gik godt, men er godt nok noget træt og øm.

Anmeld Citér

9. september 2015

FrkHS

Åh hvor er tiden dog bare lang!

5 dage endnu til BP.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.