FrkHS skriver:
Du skal absolut ikke have det dårlig. Jeg var helt forberedt på at mærke en del til det, blev dog lidt forskrækket over at blive dårlig og måtte have drop. Kan godt mærke jeg lige skal have bearbejdet det, så der bliver snakket ret meget om det herhjemme.
5 æg er da også rigtig flot - især når de alle er befrugtet. Nu kan jeg ikke lige huske om i var i ivf eller i icsi, og om i havde nogen forklarlig grund til barnløshed og dovenskab har overmandet mig, så orker ikke gå tilbage i tråden 
Jeg er bare hundeangst for en opringning mandag morgen 
Godt at I får snakket oplevelsen igennem, det hjælper som regl en hel del.
Nu er det bare vigtigt at du får hvilet dig godt her de næste dage. Kan selv mærke at jeg stadig ikke skal gå alt for lange ture før at jeg får ondt, så det tager alligevel lidt at komme tilbage i topform.
Vi er uforklarlig barnløse med barn nr 2 (sekundær infertilitet).
Hvor dumt det end måtte lyde, er dette også hårdt psykisk, selvom vi har en i forvejen. Har også rigtig svært ved gravide mennesker og når ens veninder venter sig 
Vores datter blev lavet på naturlig vis, så det er frustrende at det ikke vil lykkedes igen - især når de ikke kan give nogen grund.
Vi har været i behandling i 2 år (dog med pauser) og prøvet på at få barn nr 2 i 3½ år nu.
Vi er i IVF behandling, så håber virkelig at det "bare" er det som skal til, da vi ellers kaster håndklædet i ringen efter denne omgang.
Hvordan er jeres situation?
Fik sidste update fra laboranten idag. Vi har nu 3 æg som deler sig super og et 4 som måske bliver til noget. Hun mente at der var gode chancer for at der ville være et brugbart æg på tirsdag hvor det bliver sat op - men intet er jo givet på forhånd.
Hvornår skal du have sat op?
Anmeld
Citér