Første ivf .. Lige rundt om hjørnet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2015

FrkHS

SabrinaSkov skriver:

Fordi jeg er enlig i behandling.

Aaaah okay 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2015

anjo01

FrkHS skriver:

Jeg er tilknyttet Holbæk sygehus.

woow! Det var mange æg! Så må vi da næsten satse på der er et par rigtig gode iblandt 

Okay. Har hørt gode ting om Holbæk hehe ja

Anmeld Citér

11. august 2015

FrkHS

anjo01 skriver:

Okay. Har hørt gode ting om Holbæk hehe ja

Det har også været rigtig søde og dygtige under de to iui'er vi har fået foretaget der 

Anmeld Citér

11. august 2015

Babyklar82

FrkHS skriver:

Andre som bare går og venter på at skulle igang/lige er gået igang med første ivf? Og som evt vil følges.

Jeg går i det her dage og venter på mens, så jeg kan lave det famøse opkald til sygehuset så det hele kan gå igang. Efter 8 mislykkede iui'er vil jeg bare lykkes denne gang.

Hej

Vi skal også igang nu her, så er også helt vildt spændte. Vi skal ha ICSI da min kæreste har meget dårlig sædkvalitet. Vi røg ind i noget venteliste, så har faktisk ventet i 7 måneder siden vi blev henvist af vores læge. Ud over det har vi prøvet på at få børn i næsten 3 år inden vi fandt ud af at det var min kærestes sæd den var galt med. Nu er jeg bare helt vildt spændt og glæder mig meget til at skulle i gang. Vi har lige fået svar idag at vores tilmelding er gået igennem så jeg starter i kort protokol fra næste mens, ca. d. 21/8 

Anmeld Citér

11. august 2015

FrkHS

Babyklar82 skriver:

Hej

Vi skal også igang nu her, så er også helt vildt spændte. Vi skal ha ICSI da min kæreste har meget dårlig sædkvalitet. Vi røg ind i noget venteliste, så har faktisk ventet i 7 måneder siden vi blev henvist af vores læge. Ud over det har vi prøvet på at få børn i næsten 3 år inden vi fandt ud af at det var min kærestes sæd den var galt med. Nu er jeg bare helt vildt spændt og glæder mig meget til at skulle i gang. Vi har lige fået svar idag at vores tilmelding er gået igennem så jeg starter i kort protokol fra næste mens, ca. d. 21/8 

Den pokkers ventetid er bare

dræbende, men man kan lige så godt vænne sig til det - fertilitetsbehandling er en lang ventetid 

Men dejligt at i endelig er kommet gennem nåleøjet! Hvor starter i behandling?

Anmeld Citér

15. august 2015

FrkHS

Så kom mens idag, så det betyder opstart af behandling højest sandsynligt mandag 

Nu bliver det meget virkeligt lige pludselig. 

Anmeld Citér

16. august 2015

fru_winther

FrkHS skriver:

Så kom mens idag, så det betyder opstart af behandling højest sandsynligt mandag 

Nu bliver det meget virkeligt lige pludselig. 

Ihh hvor har du en god timing. 

Loggede lige ind for at skrive jeg manglede en eller flere i samme bås, som skulle starte i IVF.

Kort om mig og min mands forløb:

Jeg har haft 5 SA.

3 IUI ( hvor den tredje endte i Gul og en æggeleder mindre)

Nu skal jeg i mit første IVF forsøg og er lige startet i dag med hormonindsprøjtningerne.

Jeg skal have den korte behandling og er mega nervøs for at blive overstimuleret, da jeg har PCOS

Anmeld Citér

16. august 2015

Maier

Vil også gerne følges med jer 

Jeg er startet op med Gonal F her igår og skal i kort behandling. 

Skulle egentlig være startet før sommerferien, men blev overstimuleret. Så det var ikke særlig fedt at skulle vente til efter ferien, når nu man havde sat sig op til det helt store.

Vi har et barn i forvejen som vi har fået på naturlig vis og uden de store problemer. Har prøvet på at få barn nr to i 3½ år nu og været i behandling i de sidste 2 år.
Vi lider af uforklarlig sekundær infertilitet.

Har desuden de sidste 4 måneder tabt mig 13 kg. Ikke fordi jeg havde fået bud på at tabe mig, men ford at distrahere mig selv fra dette projekt, samt at få min krop mere i ballance. Så er gået fra overvægtig til normalvægtig - håber også at dette kan have en positiv effekt, når det går løs med IVF inden længe. 

Glæder mig til at høre fra jer andre om jeres vej - håber det bedste for jer alle 

Anmeld Citér

17. august 2015

FrkHS

Så har vi været til samtale i forbindelse ned opstart af behandling idag. Lægen scannede mig og alt så fint ud. Tynd slimhinde og ingen cyster  .. Hun valgte dog at køre icsi frem for ivf, da hun hørte vi havde 8 iuier bag os. Hun så ingen grund til at spilde vores tid på den måde. Så i aften er det første sprøjte med puregon. Er møg nervøs for det denne gang. Har haft kraftige bivirkninger med 50ie så gruer for hvordan det skal gå på 150ie 

Anmeld Citér

17. august 2015

fru_winther

FrkHS skriver:

Så har vi været til samtale i forbindelse ned opstart af behandling idag. Lægen scannede mig og alt så fint ud. Tynd slimhinde og ingen cyster  .. Hun valgte dog at køre icsi frem for ivf, da hun hørte vi havde 8 iuier bag os. Hun så ingen grund til at spilde vores tid på den måde. Så i aften er det første sprøjte med puregon. Er møg nervøs for det denne gang. Har haft kraftige bivirkninger med 50ie så gruer for hvordan det skal gå på 150ie 

Hvor er det fedt at hører hun går direkte til ICSI 

Det må i da også være glade for 

Skulle i, i lang eller kort behandling?

Jeg lider selv under mange bivirkninger i forbindelse med hormon. meget kvalme. lægen udskrev kvalmestillende som hjalp mig meget.

Jeg har selv fået puregon de andre gange, men denne gang er det Gonal F, og end til videre er det kun lidt hedeture 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.