Maier skriver:
Ja, det har bare og være vores tur nu 

Håber det bedste for imorgen for dig. 
Jeg døjer også rigtig meget med træthed og får stadig ondt i underliv / maven hvis jeg har været oppe og gå i længere tid af gangen. Syntes det er vildt at man så mange dage efter kan være påvirket, men det tager åbenbart længere tid at komme sig end jeg lige havde regnet med.
Hviler mig stadig hver dag.
Gruer godt nok lidt for arbejdsdag imorgen, selvom at jeg ikke har et fysisk hårdt job.
Denne her gang så nupper vi den begge to! 
Vi måtte have fat i vagtlægen idag. Jeg har været enormt forstoppet i alt det her hormonhalløj og blev anbefalet at tage noget magnesia efter æu. Kom så endelig på toilettet her i eftermiddag, men ca 20 min efter fik jeg så stærke smerter at jeg gik i gulvet. Min bedre halvdel fik bugseret mig ind i sofaen hvor jeg lå helt forkrampet og bare følte mig underliv og mine tarme slog knuder på hinanden.
vi turde ikke tage nogen chancer, da jeg har haft så mange smerter, men lægevagten mente det bare var tarmene der lavede ballade.
Kramperne er sådan rimeligt gået over nu, men har stadig smerter
tanken om at skulle på arbejde tirsdag tager helt pusten fra mig. Arbejder som vuggestuepædagog og skal være på arbejde fra 8-21 på tirsdag 
Anmeld
Citér