Første ivf .. Lige rundt om hjørnet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2015

FrkHS

Maier skriver:

Krydsser fingre for at der er fine æg til jer på mandag, men mon ikke der er en god sandsynlighed når I havde 7 æg .

Du må endelig melde tilbage når I er på den anden side, syntes at det er dejligt at have en at følges med i det her fertilitets cirkus for en gang skyld 

Krydsser alt hvad jeg kan for på mandag 

Jeg har det sådan, at bare der et et fint æg, så er jeg lykkelig, men er SÅ bange for at telefonen skal ringe mellem 8-9 og ved slet ikke hvordan tiden skal gå.

Jeg er virkelig spændt på dine vegne over tirsdag. Krydser SÅ meget fingre for at vi begge skal ruge på livet løs de næste to uger

Hvordan går det med dig og smerter og trætheden?

Jeg er overrasket over hvor ramt jeg er. Har fået meget ondt højere oppe i maven, så skal nok til at være lidt obs.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

Maier

FrkHS skriver:

Jeg har det sådan, at bare der et et fint æg, så er jeg lykkelig, men er SÅ bange for at telefonen skal ringe mellem 8-9 og ved slet ikke hvordan tiden skal gå.

Jeg er virkelig spændt på dine vegne over tirsdag. Krydser SÅ meget fingre for at vi begge skal ruge på livet løs de næste to uger

Hvordan går det med dig og smerter og trætheden?

Jeg er overrasket over hvor ramt jeg er. Har fået meget ondt højere oppe i maven, så skal nok til at være lidt obs.

Ja, det har bare og være vores tur nu 
Håber det bedste for imorgen for dig. 

Jeg døjer også rigtig meget med træthed og får stadig ondt i underliv / maven hvis jeg har været oppe og gå i længere tid af gangen. Syntes det er vildt at man så mange dage efter kan være påvirket, men det tager åbenbart længere tid at komme sig end jeg lige havde regnet med.
Hviler mig stadig hver dag.

Gruer godt nok lidt for arbejdsdag imorgen, selvom at jeg ikke har et fysisk hårdt job.

Anmeld Citér

30. august 2015

FrkHS

Maier skriver:

Ja, det har bare og være vores tur nu 
Håber det bedste for imorgen for dig. 

Jeg døjer også rigtig meget med træthed og får stadig ondt i underliv / maven hvis jeg har været oppe og gå i længere tid af gangen. Syntes det er vildt at man så mange dage efter kan være påvirket, men det tager åbenbart længere tid at komme sig end jeg lige havde regnet med.
Hviler mig stadig hver dag.

Gruer godt nok lidt for arbejdsdag imorgen, selvom at jeg ikke har et fysisk hårdt job.

Denne her gang så nupper vi den begge to! 

Vi måtte have fat i vagtlægen idag. Jeg har været enormt forstoppet i alt det her hormonhalløj og blev anbefalet at tage noget magnesia efter æu. Kom så endelig på toilettet her i eftermiddag, men ca 20 min efter fik jeg så stærke smerter at jeg gik i gulvet. Min bedre halvdel fik bugseret mig ind i sofaen hvor jeg lå helt forkrampet og bare følte mig underliv og mine tarme slog knuder på hinanden.

vi turde ikke tage nogen chancer, da jeg har haft så mange smerter, men lægevagten mente det bare var tarmene der lavede ballade.

Kramperne er sådan rimeligt gået over nu, men har stadig smerter

tanken om at skulle på arbejde tirsdag tager helt pusten fra mig. Arbejder som vuggestuepædagog og skal være på arbejde fra 8-21 på tirsdag 

Anmeld Citér

31. august 2015

Musen91

FrkHS skriver:

Denne her gang så nupper vi den begge to! 

Vi måtte have fat i vagtlægen idag. Jeg har været enormt forstoppet i alt det her hormonhalløj og blev anbefalet at tage noget magnesia efter æu. Kom så endelig på toilettet her i eftermiddag, men ca 20 min efter fik jeg så stærke smerter at jeg gik i gulvet. Min bedre halvdel fik bugseret mig ind i sofaen hvor jeg lå helt forkrampet og bare følte mig underliv og mine tarme slog knuder på hinanden.

vi turde ikke tage nogen chancer, da jeg har haft så mange smerter, men lægevagten mente det bare var tarmene der lavede ballade.

Kramperne er sådan rimeligt gået over nu, men har stadig smerter

tanken om at skulle på arbejde tirsdag tager helt pusten fra mig. Arbejder som vuggestuepædagog og skal være på arbejde fra 8-21 på tirsdag 

Jeg har fuldt lidt med på sidelinjen i den her tråd, og jeg er ret nysgerrig for hvordan det er gået for dig idag?  

Skal selv scannes imorgen for at se hvordan det hele ser ud igen. 

Anmeld Citér

31. august 2015

FrkHS

SabrinaSkov skriver:

Jeg har fuldt lidt med på sidelinjen i den her tråd, og jeg er ret nysgerrig for hvordan det er gået for dig idag?  

Skal selv scannes imorgen for at se hvordan det hele ser ud igen. 

Jamen alt er gået fint idag. Har fået sat et rigtig fint æg op der havde delt sig otte gange, og så har jeg 4 som de vil dyrke videre på i laboratoriet og så ringer de onsdag og giver svar på om de er gode nok til frys. 

Pøj pøj med scanning i morgen 

Anmeld Citér

31. august 2015

Musen91

FrkHS skriver:

Jamen alt er gået fint idag. Har fået sat et rigtig fint æg op der havde delt sig otte gange, og så har jeg 4 som de vil dyrke videre på i laboratoriet og så ringer de onsdag og giver svar på om de er gode nok til frys. 

Uh det lyder da fint  

held og lykke med at ruge 

Anmeld Citér

31. august 2015

Maier

FrkHS skriver:

Hvor er jeg glad for at høre at det er gået godt idag  

Er selv spændt på imorgen når jeg skal have sat op, for derefter er der jo bare at vente, selvom at ventetiden nok går hen og bliver lidt lang 

Anmeld Citér

31. august 2015

FrkHS

Maier skriver:

Hvor er jeg glad for at høre at det er gået godt idag  

Er selv spændt på imorgen når jeg skal have sat op, for derefter er der jo bare at vente, selvom at ventetiden nok går hen og bliver lidt lang 

Synes allerede der er helt vildt længe til blodprøve d. 14.

Nu gælder det bare om at hverdagen må gå bedst muligt, og helst lidt hurtigt.

Er super spændt på at høre hvordan det er gået i morgen 

Anmeld Citér

31. august 2015

Babyklar82

Hvor er det spændende, jeg krydser fingre for jer. Jeg har selv lige været til skanning idag, og der er 5-6 follikler så er mega spændt også. Jeg skal til ÆU på torsdag Håber meget på at der er flere æg der kan bruges. Jeg synes det har været en lidt hård omgang med hormoner, kvalme, hovedpine og smerter i underlivet

Anmeld Citér

31. august 2015

FrkHS

Babyklar82 skriver:

Hvor er det spændende, jeg krydser fingre for jer. Jeg har selv lige været til skanning idag, og der er 5-6 follikler så er mega spændt også. Jeg skal til ÆU på torsdag Håber meget på at der er flere æg der kan bruges. Jeg synes det har været en lidt hård omgang med hormoner, kvalme, hovedpine og smerter i underlivet

Krydser rigtig meget fingre for at det kommer til at gå rigtig godt.

Jeg er ramt af crinonen med kvalme og træthed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.