Første ivf .. Lige rundt om hjørnet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.588 visninger
98 svar
21 synes godt om
10. august 2015

FrkHS

Andre som bare går og venter på at skulle igang/lige er gået igang med første ivf? Og som evt vil følges.

Jeg går i det her dage og venter på mens, så jeg kan lave det famøse opkald til sygehuset så det hele kan gå igang. Efter 8 mislykkede iui'er vil jeg bare lykkes denne gang.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2015

anjo01

FrkHS skriver:

Andre som bare går og venter på at skulle igang/lige er gået igang med første ivf? Og som evt vil følges.

Jeg går i det her dage og venter på mens, så jeg kan lave det famøse opkald til sygehuset så det hele kan gå igang. Efter 8 mislykkede iui'er vil jeg bare lykkes denne gang.

Jeg går også bare og venter på min menstruation skal komme, så vi kan komme igang. Jeg har dog fået taget æg ud, men grundet overstimulering og pause + ferie skal jeg først have sat æg op i forbindelse med min næste menstruation. Skal du i kort eller lang behandling?

Anmeld Citér

10. august 2015

FrkHS

anjo01 skriver:

Jeg går også bare og venter på min menstruation skal komme, så vi kan komme igang. Jeg har dog fået taget æg ud, men grundet overstimulering og pause + ferie skal jeg først have sat æg op i forbindelse med min næste menstruation. Skal du i kort eller lang behandling?

Ventetiden er bare rigtig lang synes jeg.. Skal i kort behandling her første gang.

Årh hvor surt med overstimulering, men hvis man skal se lyst på det, så ved du da at der er æg til kommende forsøg

Anmeld Citér

10. august 2015

Hvornårskerdet

FrkHS skriver:

Hej FrkHS

Må jeg spørge hvorfor I er i behandling?

Vi er igang med IUI, men skal formentlig videre til IVF hvis næste IUI ikke lykkes.. 

Anmeld Citér

10. august 2015

FrkHS

Hvornårskerdet skriver:

Hej FrkHS

Må jeg spørge hvorfor I er i behandling?

Vi er igang med IUI, men skal formentlig videre til IVF hvis næste IUI ikke lykkes.. 

Jeg er i behandling fordi jeg ikke kan blive gravid naturligt. Jeg er gift med en anden kvinde, og det betyder selvfølgelig at vi aldrig bliver gravide af naturlig vej. Da vi startede sidste år i september havde vi dog ikke regnet med at skulle nå helt til ivf.

Lægerne kan ikke finde nogen grund til jeg ikke skulle kunne blive gravid. Danner lidt cyster men har ikke konstateret pco, så håber af hele mit hjerte at ivf lykkes for det er virkelig ønske-barnet vi venter på.

Håber for dig du ikke når til ivf. Hvorfor er du/i i behandling?

Anmeld Citér

10. august 2015

Hvornårskerdet

FrkHS skriver:

Jeg er i behandling fordi jeg ikke kan blive gravid naturligt. Jeg er gift med en anden kvinde, og det betyder selvfølgelig at vi aldrig bliver gravide af naturlig vej. Da vi startede sidste år i september havde vi dog ikke regnet med at skulle nå helt til ivf.

Lægerne kan ikke finde nogen grund til jeg ikke skulle kunne blive gravid. Danner lidt cyster men har ikke konstateret pco, så håber af hele mit hjerte at ivf lykkes for det er virkelig ønske-barnet vi venter på.

Håber for dig du ikke når til ivf. Hvorfor er du/i i behandling?

Hvis det kan hjælpe lidt på det, så jeg to veninder og 1 kollega der er blevet gravid i henholdsvis 1. og 2. IVF forsøg. I deres tilfælde var det deres mænd der havde meget lav sædkvalitet og lægerne fortalte dem alle, at IVF lykkes ofte hurtigt for kvinder hvor det er manden der er noget galt med. Så jeg krydser fingre for at det lykkes hurtigt for jer 

Min kæreste har nedsat sædkvalitet og vi har været så uheldige med cyster (pga. hormonbehandlingen) og en spontan abort.. Synes at alle omkring mig bliver gravide naturligt og det vil bare ikke lykkes for os 

Anmeld Citér

10. august 2015

Musen91

FrkHS skriver:

Jeg skal til første samtale på fredag og forventer min mens omkring søndag så jeg kan komme igang forhåbentlig i næste uge og det er også mit første ivf så jeg vil meget gerne følges  

Anmeld Citér

10. august 2015

FrkHS

Hvornårskerdet skriver:

Hvis det kan hjælpe lidt på det, så jeg to veninder og 1 kollega der er blevet gravid i henholdsvis 1. og 2. IVF forsøg. I deres tilfælde var det deres mænd der havde meget lav sædkvalitet og lægerne fortalte dem alle, at IVF lykkes ofte hurtigt for kvinder hvor det er manden der er noget galt med. Så jeg krydser fingre for at det lykkes hurtigt for jer 

Min kæreste har nedsat sædkvalitet og vi har været så uheldige med cyster (pga. hormonbehandlingen) og en spontan abort.. Synes at alle omkring mig bliver gravide naturligt og det vil bare ikke lykkes for os 

Har det fuldstændig på samme måde.. Synes alle bliver gravide, og det seneste år har bare været super hårdt på den konto. En rigtig god veninde er blevet gravid, flere tætte kollegaer og synes næsten ugentlig har har måtte deale med scanningsbilleder på facebook. Det er altså lidt(meget) hårdt at blive ved at være super lykkelig på andres vegne, når man så brændende ønsker det selv. 

Årh, de pokkers cyster! Har også selv bøvlet med dem efter de sidste 5 iuier, og de har bare generet 

Anmeld Citér

10. august 2015

FrkHS

SabrinaSkov skriver:

Jeg skal til første samtale på fredag og forventer min mens omkring søndag så jeg kan komme igang forhåbentlig i næste uge og det er også mit første ivf så jeg vil meget gerne følges  

Dejligt med endnu én i samme båd 

Jeg forventer min mens mellem torsdag og søndag, så vi kommer til at følges ret godt ad 

Anmeld Citér

10. august 2015

Musen91

FrkHS skriver:

Dejligt med endnu én i samme båd 

Jeg forventer min mens mellem torsdag og søndag, så vi kommer til at følges ret godt ad 

Ja jeg håber bare min mens kommer som forventet. Har pco så det er ikke altid den kommer når den skal 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.