Hvornårskerdet skriver:
Hvis det kan hjælpe lidt på det, så jeg to veninder og 1 kollega der er blevet gravid i henholdsvis 1. og 2. IVF forsøg. I deres tilfælde var det deres mænd der havde meget lav sædkvalitet og lægerne fortalte dem alle, at IVF lykkes ofte hurtigt for kvinder hvor det er manden der er noget galt med. Så jeg krydser fingre for at det lykkes hurtigt for jer 

Min kæreste har nedsat sædkvalitet og vi har været så uheldige med cyster (pga. hormonbehandlingen) og en spontan abort.. Synes at alle omkring mig bliver gravide naturligt og det vil bare ikke lykkes for os 
Har det fuldstændig på samme måde.. Synes alle bliver gravide, og det seneste år har bare været super hårdt på den konto. En rigtig god veninde er blevet gravid, flere tætte kollegaer og synes næsten ugentlig har har måtte deale med scanningsbilleder på facebook. Det er altså lidt(meget) hårdt at blive ved at være super lykkelig på andres vegne, når man så brændende ønsker det selv.
Årh, de pokkers cyster! Har også selv bøvlet med dem efter de sidste 5 iuier, og de har bare generet 
Anmeld
Citér