Første ivf .. Lige rundt om hjørnet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2015

Fru Jen

Jeg følger lige lidt med.... Jeg synes det er rart at høre om andres erfaringer mht ivf 

Min mand og jeg har 4 mislykkede iui forsøg bag os, og det er så svært at holde modet oppe. 

Vi er skrevet op til ivf på Herlev, og vi skal til 1. samtale i oktober. Jeg er så nervøs for at det heller ikke kan lykkes 

Jeg ser frem til at høre mere om jeres forløb, og krydser fingre for at det lykkes for jer alle sammen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

Maier

Så er det imorgen at jeg får besked om der var gevinst - er mega nervøs 

Har hele den sidste uge havt kraftige mavekramper som er kommet og gået. Mit underliv tynger ligesom og føltes hævet - håber det er gode tegn, for har mildest talt haft det rigtig skidt de sidste dage.

Hvis bare det er fordi der er gevinst, så kan jeg SAGTENS gå dette igennem, men ja, lidt hårdt er det sgu.

Anmeld Citér

10. september 2015

FrkHS

Maier skriver:

Så er det imorgen at jeg får besked om der var gevinst - er mega nervøs 

Har hele den sidste uge havt kraftige mavekramper som er kommet og gået. Mit underliv tynger ligesom og føltes hævet - håber det er gode tegn, for har mildest talt haft det rigtig skidt de sidste dage.

Hvis bare det er fordi der er gevinst, så kan jeg SAGTENS gå dette igennem, men ja, lidt hårdt er det sgu.

Håber inderligt den er der for dig. Mit håb endte i denne omgang. Vi er begge knuste herhjemme, men blødningen er ikke til at tage fejl af 

Anmeld Citér

10. september 2015

Maier

Håber inderligt den er der for dig. Mit håb endte i denne omgang. Vi er begge knuste herhjemme, men blødningen er ikke til at tage fejl af 

Åhhh nej  
Hvor gør det mig ondt at høre, det er bare så uretfærdigt...

Sender dig en masse positive tanker og håber virkelig at på at det bliver din / jeres tur næste gang.

Stort knus herfra

Anmeld Citér

10. september 2015

FrkHS

Maier skriver:

Åhhh nej  
Hvor gør det mig ondt at høre, det er bare så uretfærdigt...

Sender dig en masse positive tanker og håber virkelig at på at det bliver din / jeres tur næste gang.

Stort knus herfra

Blødningen er mere eller mindre stoppet - i hvertfald for nu. Har ikke blødt særlig meget frisk blod, men mere sådan noget mørkt grumset noget, så sygeplejersken siger jeg skal fortsætte med crinone og vente på bp på mandag. Og ellers er det en måneds ventetid indtil næste cyklus. 

Har en rigtig god fornemmelse med dig, så er sikker på den er der(sådan havde jeg det også med min kollega og den var der).

Glæder mig til at høre imorgen hvordan det er gået. 

Anmeld Citér

10. september 2015

Maier

FrkHS skriver:

Blødningen er mere eller mindre stoppet - i hvertfald for nu. Har ikke blødt særlig meget frisk blod, men mere sådan noget mørkt grumset noget, så sygeplejersken siger jeg skal fortsætte med crinone og vente på bp på mandag. Og ellers er det en måneds ventetid indtil næste cyklus. 

Har en rigtig god fornemmelse med dig, så er sikker på den er der(sådan havde jeg det også med min kollega og den var der).

Glæder mig til at høre imorgen hvordan det er gået. 

Tak 

Håber virkelig også for dig at der stadig er noget at komme efter på mandag.

Anmeld Citér

10. september 2015

FrkHS

Maier skriver:

Tak 

Håber virkelig også for dig at der stadig er noget at komme efter på mandag.

Det tror jeg desværre ikke. Blødningen er sat ind igen, så håbet er minimalt. Nu starter jeg op med akupunktur og "spis dig gravid"-kost den næste måned. Er nødt til at gøre noget konstruktivt.

Anmeld Citér

12. september 2015

Maier

Update :

Var ude på klinikken igår og få taget blodprøve og fik svaret efter et par timer.

Jeg er blevet gravid, så er bare rigtig glad - da det godt nok har været længe under vejs (ca 3½ år).

Så mavekramperne + stik og jag i underlivet var gode nok, der var gevinst 

Nu håber jeg bare at den bette hænger godt i, da det jo stadig er meget tidligt i forløbet. 

So far so good.

Anmeld Citér

12. september 2015

FrkHS

Maier skriver:

Update :

Var ude på klinikken igår og få taget blodprøve og fik svaret efter et par timer.

Jeg er blevet gravid, så er bare rigtig glad - da det godt nok har været længe under vejs (ca 3½ år).

Så mavekramperne + stik og jag i underlivet var gode nok, der var gevinst 

Nu håber jeg bare at den bette hænger godt i, da det jo stadig er meget tidligt i forløbet. 

So far so good.

Hvor er det skønt for jer! 

Vidste det nok skulle gå rigtig godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.