Anonym skriver:
Nu kan jeg ikke ignorere det mere !!
Hvorfor fanden sku jeg dog Gøre det når vi nu gerne vil have vores piger tæt på hinanden og tage de hårdere år på en gang.
Jeg siger heller ikke jeg ikke har hende hjemme en gang i mellem hun har lige Været syg hvor jeg har haft hende hjemme i en og en halv uge plus nogle ekstra dage da hun lige skulle have chancen for at komme oven på igen.
Hun har noget med hofterne så der går jeg til tjek på sygehuset med hende en gang i mellem og så har jeg osse haft nogle gange hvor jeg har haft hende hjemme bare af lyst til det !!
Så sendt som i morgen har jeg tænkt mig at have hende hjemme men nej jeg har sku ikke kræfter til at have hende hjemme en gang om ugen og hvorfor sku jeg osse det med alle de penge vi betaler vores dagplejer for at passe hende.
Det er sku latterligt man føler man er tvunget til at sku forsvare sig på den måde over for en der åbenbart mener hun selv er super mor 
At du skriver, at du : "sgu ikke har kræfter til at have hende hjemme en dag i ugen"
og i øvrigt overhovedet ikke kan se pointen i at have hende hjemme
"med alle de penge i betaler til jeres dagplejer"
synes jeg faktisk siger ret meget 
Jeg vil så tilføje, at jeg ingen steder har skrevet, at du er en dårlig mor, og det har jeg ingen grund til at tro, at du er, men jeg synes, at dit/jeres valg om at I vil have jeres børn tæt på hinanden er et yderst besynderligt valg jeres situation taget i betragtning.
Anmeld
Citér