Ja efter flere tråde her inde med at holde børn hjemme under barsel og vis man har fridage osv.
Får jeg virkelig dårlig samvittighed over for min datter hun er 1år og en mdr Ca hun går i privat dagplejer ved et ektepar der har 10 børn i alt
Jeg aflevere hende kl 8 og henter kl 15 hver dag fredag henter jeg dog kl 14
Jeg er gravid 18 uger hænde og jeg har en sygdom der hedder fibromyalgi som giver daglige smerter og Gør jeg er ekstra træt. Og er derfor sygemeldt og går hjemme sover minimum 2 timer hver dag for at kunne hænge sammen.
Min datter elsker at være i sin dagpleje hun hygger sig de er meget ude Og hun spiser bare rigtig godt i dagplejen
Vis hun er hjemme med mig er hun meget utilfreds skriger hysterisk vis jeg går så hun ikke lige kan se mig græder konstant vis hun ikke må sidde på armen af mig kan ikke lege selv og det er en kamp for mig bare at få lidt mad i hende
så derfor vælger jeg at hun skal i dagpleje og få en hyggelig dag i stedet for en træls dag med mor der hjemme.
Jeg kan ikke aflevere senere da dagplejerne fortrækker hun er der kl 8
Jeg kan ikke hente fx kl 13 da hun ofte sover der kl 14 er hun måske lige vågnet og får eftermiddag mad derfor henter jeg kl 15 så hun kan nå at vågne og få mad og så komme med ud at lege
Men er det bare helt forkert af mig burde jeg bare bide i det sure æble og have hende noget mere hjemme.
Jeg elsker selfølig min datter højere ind noget andet Men det er bare meget hårdt når det hele her hjemme bare er en kamp fra morgen til aften 
Anmeld
Citér