er jeg bare en dårlig mor ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.244 visninger
111 svar
233 synes godt om
28. maj 2015

Anonym trådstarter

Ja efter flere tråde her inde med at holde børn hjemme under barsel og vis man har fridage osv. 

Får jeg virkelig dårlig samvittighed over for min datter hun er 1år og en mdr Ca hun går i privat dagplejer ved et ektepar  der har 10 børn i alt 

Jeg aflevere hende kl 8 og henter kl 15 hver dag fredag henter jeg dog kl 14 

Jeg er gravid 18 uger hænde og jeg har en sygdom der hedder fibromyalgi som giver daglige smerter og Gør jeg er ekstra træt. Og er derfor sygemeldt og går hjemme sover minimum 2 timer hver dag for at kunne hænge sammen. 

Min datter elsker at være i sin dagpleje hun hygger sig de er meget ude Og hun spiser bare rigtig godt i dagplejen 

Vis hun er hjemme med mig er hun meget utilfreds skriger hysterisk vis jeg går så hun ikke lige kan se mig græder konstant vis hun ikke må sidde på armen af mig kan ikke lege selv og det er en kamp for mig bare at få lidt mad  i hende  så derfor vælger jeg at hun skal i dagpleje og få en hyggelig dag i stedet for en træls dag med mor der hjemme. 

Jeg kan ikke aflevere senere da dagplejerne fortrækker hun er der kl 8 

Jeg kan ikke hente fx kl 13  da hun ofte sover der kl 14 er hun måske lige vågnet og får eftermiddag mad derfor henter jeg kl 15 så hun kan nå at vågne og få mad og så komme med ud at lege 

Men er det bare helt forkert af mig burde jeg bare bide i det sure æble og have hende noget mere hjemme. 

Jeg elsker selfølig min datter højere ind noget andet Men det er bare meget hårdt når det hele her hjemme bare er en kamp fra morgen til aften 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

alenemor42

Anonym skriver:

Ja efter flere tråde her inde med at holde børn hjemme under barsel og vis man har fridage osv. 

Får jeg virkelig dårlig samvittighed over for min datter hun er 1år og en mdr Ca hun går i privat dagplejer ved et ektepar  der har 10 børn i alt 

Jeg er gravid 18 uger hænde og jeg har en sygdom der hedder fibromyalgi som giver daglige smerter og Gør jeg er ekstra træt. Og er derfor sygemeldt og går hjemme sover minimum 2 timer hver dag for at kunne hænge sammen. 

Min datter elsker at være i sin dagpleje hun hygger sig de er meget ude Og hun spiser bare rigtig godt i dagplejen 

Vis hun er hjemme med mig er hun meget utilfreds skriger hysterisk vis jeg går så hun ikke lige kan se mig græder konstant vis hun ikke må sidde på armen af mig kan ikke lege selv og det er en kamp for mig bare at få lidt mad  i hende  så derfor vælger jeg at hun skal i dagpleje og få en hyggelig dag i stedet for en træls dag med mor der hjemme. 

Jeg kan ikke hente fx kl 13  da hun ofte sover der kl 14 er hun måske lige vågnet og får eftermiddag mad derfor henter jeg kl 15 så hun kan nå at vågne og få mad og så komme med ud at lege 

Men er det bare helt forkert af mig burde jeg bare bide i det sure æble og have hende noget mere hjemme. 

Jeg elsker selfølig min datter højere ind noget andet Men det er bare meget hårdt når det hele her hjemme bare er en kamp fra morgen til aften 

Selvfølgelig er du ikke en dårlig mor!

Din datter trives i stor stil og det skal hendes mor også! Hun har en stabil hverdag og mor har overskud fordi du får hvilet dig i løbet af dagen.

Lad være at kigge på hvad andre gør og ikke gør! Det er der ingen grund til

Fortsæt du bare som du hele tiden har gjort

Anmeld Citér

28. maj 2015

Babilooo

Anonym skriver:

Nej hold op 

det er da så fint at hun får leget og sovet og du lader op til mere leg.

hvorfor skulle det være bedre for nogen af jeg - hun lyder til st hygge sig

Anmeld Citér

28. maj 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

Selvfølgelig er du ikke en dårlig mor!

Din datter trives i stor stil og det skal hendes mor også! Hun har en stabil hverdag og mor har overskud fordi du får hvilet dig i løbet af dagen.

Lad være at kigge på hvad andre gør og ikke gør! Det er der ingen grund til

Fortsæt du bare som du hele tiden har gjort

Tak 

Der er rart at høre at jeg ikke er helt forkert på den 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Nej hold op 

det er da så fint at hun får leget og sovet og du lader op til mere leg.

hvorfor skulle det være bedre for nogen af jeg - hun lyder til st hygge sig

Det Gør hun helt sikkert osse vis hun har en dårlig dag i dagplejen henter jeg hende altid med det samme 

Hun har desværre Været meget syg og når hun er syg er jeg lidt af en pylre mor og det er nok derfor hun har vent sig til at vil hænge på mors arm 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Carina:-)

Det eneste jeg tænker er at en fridag indimellem kunne være godt -
og så synes jeg måske 10 børn til 2 voksne er ret mange...Men det er bare min personlige mening -Jeg går udfra det er godkendt siden det er sådan det er :) 

Anmeld Citér

28. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg synes at holdningen i diverse tråde er, at man ikke afleverer for bare at fede den derhjemme. 

Du har en sygdom, som gør at du har smerter og ikke den største overskud. Det giver god mening at du afleverer i institution. 

Men jeg kom til at tænke på om en ugentlig fridag kan lade sig gøre (nu kender jeg intet til sygdommen) for at komme ind i en god rytme, finde DIN egen måde at være sammen med hende på. 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Fremad

Bestemt ikke... 

Jeg kunne ALDRIG drømme om at holde mit barn hjemme pga jeg var på barsel.. 

nogle dage jo, og lave korte dage ja.. men aldrig på fuldtid med en baby.. 

min datter ELSKER dagpleje, sfo mm.. så hun ville virkelig komme til at mangle det sociale.. samt lillebror kræver masser af tid og omsorg som hun skal undvære hvis hun gik hjemme med os... 

Anmeld Citér

28. maj 2015

lineog4

Dårlig mor er du ikke, din datter synes du er den aller bedste og det er det vigtigste.

du har meget at gabe over med en kronisk sygdom med smerter og træthed og I har så endda valgt at få to børn meget tæt på hinanden og det vil jo sætte en del af dagsordenen. Når vi andre skriver om skønne fridage skal du huske på vi ikke har smerter (nødvendigvis) og vi måske har lidt flere år mellem børnene.

Når jeg læser dit indlæg, tænker jeg på ingen måde dårlig mor. Men jeg husker på hvor godt jeg har det, hvor taknemmelig jeg skal være for, at jeg kan nyde en hel dag med mine unger uden at skulle presse mig selv fysisk. Jeg er ikke en bedre mor, men bare på dette område lidt heldigere 

intet forkert i at aflevere sine børn for selv at lade op.

Anmeld Citér

28. maj 2015

Abracadabra

Jeg tænker, at hvis du er så syg, at du ikke kan have dit meget, meget lille barn mere hjemme, hvorfor søren skal du så have et til allerede? 

Det kan du jo i sagens natur ikke gøre noget ved nu, men du virker for ressourcesvag til at have 2 meget små børn samtidig. Så du skal tænke dig grundigt om nu for at sikre dine børn fremover. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.