Anonym skriver:
Det ville ikke være umuligt at holde hende hjemme en dag om ugen.
Men det ville give mig meget mindre overskud til at hygge med hende ville blive hurtigere ierteret over hendes skaberig på grund af træthed og smerter og når hun ikke bare kan sidde selv i 5 min så jeg fx lige kan smøre lidt mad til hende uden hun sidder og skriger og græder ved siden af mig bliver det en meget lang træls dag så det vil jeg ikke udsætte hverken hende eller mig selv for.
Og når først lillesøster kommer til hveden ville hun ikke få noget ud af at være hjemme ud over manglende opmærksom ville kun holde hende hjemme vis hun er blevet holdt vågen hele natten af skrigene baby.
Og da hun enlig tit er syg er hun også ofte hjemme med mig
Må lige kommenterer her 
udover jeg overhovedet ikke aner hvordan det er at have fibromyalgi, så må jeg sige. At den skrøne om ar fordi der er en nyfødt og baby i huset, så får den anden ikke nok opmærksomhed. Det er virkelig en skrøne og det kan være så helt igennem fantastisk at have den store hjemme sammen med den nyfødte/baby. Man har masser af tid til den store, ja egentlig vil jeg sige kan får mere plads og tid når man ikke hver dag skal ud af døren for at aflevere og så endda igen for at hente.
Jeg har ikke selv praktiseret at storesøskende var hjemme hele året på barsel, og jeg nød også de dage de var afsted så jeg kunne have 100% fokus på den lille. Men det var for min skyld ikke for deres, de elskede at være hjemme. De var hjemme de første 5 uger af lillebrors liv og det var så fantastisk. Og nej far var ikke hjemme, men jeg nænnede bare ikke at aende dem afsted fordi det var sommerferie
Anmeld
Citér