Er det forkert af mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2015

Tutter92

JustHere skriver:

Synes det ville være smartere at du stod ved hvad du skriver i startindlægget, i stedet for at lave det om til et par timer og at det er for at gøre praktiske ting fremfor "kærestedage"

Det måske fordi der er så mange der dømmer, og er lidt hårde ved TS..

Personligt er jeg mere end ligeglad med hvad andre synes om det jeg gør, men det er ikke alle der har det på samme måde. Så måske hun bare prøver at beskytte sig selv ( forståeligt nok med alle de anklager og ''bedrevidende'' mødre der er herinde )

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2015

Tutter92

Pigeeeeen skriver:

Hold kæft hvor har i alle sammen travlt! Føj hvor er det ikke til at holde ud! 

Husk at når i peger fingre så peger 3 tilbage til jer selv. Hvis i kun kan komme med kritiske spørgsmål, så synes jeg ærlig talt i burde lade være. Typisk kvinder. 

Lige præcis !

Måske de får det bedre med sig selv, ved at rakke andre ned

Sørgeligt

Anmeld Citér

7. maj 2015

Krydserfingre

Tutter92 skriver:

Lige præcis !

Måske de får det bedre med sig selv, ved at rakke andre ned

Sørgeligt

Det pisser mig bare mega meget af. Vi kvinder burde stå sammen og forstærke hinanden - IKKE pille hinanden ned og være kritiske overfor hinanden. Det er bare så forkert!  

Anmeld Citér

7. maj 2015

Sandratoft

Pigeeeeen skriver:

Det pisser mig bare mega meget af. Vi kvinder burde stå sammen og forstærke hinanden - IKKE pille hinanden ned og være kritiske overfor hinanden. Det er bare så forkert!  

Og jeg synes det er sørgeligt at nogle kvinder bare vil overlade deres 1 måneder gamle barn for at få dækket deres eget behov, for derefter at ændre på historien når hun ikke får de svar hun søgte. Men derfor farer jeg stadig ikke op lige som dig. 

Det er et debatforum. Man må forvente et svar der nok ikke passer ind til det man selv synes. Hvis hun kun ville have skulderklap, så skulle hun måske skrive det i startindlægget. 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Beem82

Nu har jeg stadig til gode at komme hjem med en baby, så jeg kan IKKE sige noget om hvordan jeg selv reagerer.

Men jeg ser ikke noget alarmerende ved lidt alenetid, hvis baby er i trygge hænder. Og der er jeg helt ligeglad med om det er pga praktiske gøremål eller kærestetid eller om det er tre eller fem timer. Så længe baby har det rigtigt godt hvor den er.

Såvidt jeg ved så sover baby meget i den alder og om man sidder og kigger på den eller er nede og handle/ser en film eller hvad ved jeg i den tid har da ikke nogen indflydelse på tilknytningen til barnet. Siger I det er skadeligt? Den må I simpelthen længere ud på landet med. Og det er to gange på en måned!!! Jeeeeeses!

Nå så fik jeg lige luftet hormonerne...

Jeg tænker baby kan mærke at hun vågner op til et par forældre som er i harmoni med hinanden, i godt humør og som har ro til at knuselske hende inderligt fordi de lige fik lidt tid med hinanden. Det er da fantastisk!

Jeg læser mange indlæg her på siden om fejlslagen kommunikation, misforståelser, manglende forventningsafstemmelser osv. Gad vide om mange af de kriser var blevet til kriser, hvis de lige havde kigget op fra vuggen og ind i hinandens øjne bare en lille smule? Og det har sgu ikke noget at gøre med at nedprioritere baby, men at prioritere familien.

Og manglende savn er da nok bare et udtryk for at de ved baby har været i trygge hænder og så måske lidt med hvor man er i moderrollen. Men det er sgu da ikke et tegn på at man her i løbet af sommeren har tænkt sig at tage både til Roskilde, Tinderbox og Skanderborg og så lige en uge i Toscana uden baby... Come on!!!

Hold da op, de hormoner har da travlt idag...

Stort kram til trådstarter! Trist man ikke kan lufte en tanke her uden at komme til at føle sig totalt fejlslagen...

Anmeld Citér

7. maj 2015

lineog4

Tutter92 skriver:

Det måske fordi der er så mange der dømmer, og er lidt hårde ved TS..

Personligt er jeg mere end ligeglad med hvad andre synes om det jeg gør, men det er ikke alle der har det på samme måde. Så måske hun bare prøver at beskytte sig selv ( forståeligt nok med alle de anklager og ''bedrevidende'' mødre der er herinde )

Måske jeg er meget positiv i dag, men jeg læser kun få der dømmer. Derimod læser jeg en del som ville have savnet deres 1 måneds ganle baby, og ikke ville have handlet på samme, men der er da ikke at dømme. 

Jeg savner mine unger bare på en hverdag hvor jeg er på arbejde - det betyder ikke jeg kun lever for mine unger, eller hvad var det der blev skrevet alla glemte sig selv. Det betyder bare jeg savner dem, og når jeg tænker over jeg savner dem, så kan jeg få en klump i halsen - skal nok siges mine unger er snart 5,7 og 12 så jo meget normalt vi ikke er sammen hele tiden 

ts startede med at spørge: er det forkert jeg ikke savner. Nej det er ikke forkert, men vi er nok en håndfuld som ville savne i samme situation og at skrive det handler ikke om at dømme.

Anmeld Citér

7. maj 2015

Krydserfingre

Sandratoft skriver:

Og jeg synes det er sørgeligt at nogle kvinder bare vil overlade deres 1 måneder gamle barn for at få dækket deres eget behov, for derefter at ændre på historien når hun ikke får de svar hun søgte. Men derfor farer jeg stadig ikke op lige som dig. 

Det er et debatforum. Man må forvente et svar der nok ikke passer ind til det man selv synes. Hvis hun kun ville have skulderklap, så skulle hun måske skrive det i startindlægget. 

ja det har cu forstået at synes og det er du også i din fulde ret til - men jeg synes bare ikke det er hverken konstruktivt eller hjælpsomt på nogen måde blot at kritisere og give dårlig samvittighed. Det mener jeg bare ikke man kommer langt med. Men sådsn er vi så forskellige. Min pointe er egentlig bare at man kan sige ting på mange måder - og synes ikke folk herinde siger tingene særlig ordentligt. 

Anmeld Citér

7. maj 2015

Tutter92

lineog4 skriver:

Måske jeg er meget positiv i dag, men jeg læser kun få der dømmer. Derimod læser jeg en del som ville have savnet deres 1 måneds ganle baby, og ikke ville have handlet på samme, men der er da ikke at dømme. 

Jeg savner mine unger bare på en hverdag hvor jeg er på arbejde - det betyder ikke jeg kun lever for mine unger, eller hvad var det der blev skrevet alla glemte sig selv. Det betyder bare jeg savner dem, og når jeg tænker over jeg savner dem, så kan jeg få en klump i halsen - skal nok siges mine unger er snart 5,7 og 12 så jo meget normalt vi ikke er sammen hele tiden 

ts startede med at spørge: er det forkert jeg ikke savner. Nej det er ikke forkert, men vi er nok en håndfuld som ville savne i samme situation og at skrive det handler ikke om at dømme.

Jeg læser det som om at folk dømmer Ts. De svarer overhovedet ikke på spørgsmålet, men skriver derimod at det er forkert af Ts og hendes kæreste har alenetid når baby bliver passet. Jeg synes det er dømmende når de forskellige skriver at det er åhhh så forkert at få passet en baby på en måned for at hende og faren kan lave noget sammen ???

Det er bare sådan jeg læser det

Anmeld Citér

7. maj 2015

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er vidst på tide at vi holder os til emnet - ts spørger om det er unaturligt at hun ikke føler savn - hun spørger ikke om det er rigtig eller forkert at lade sit barn passe. 

Noget helt andet er, at det er op til folk selv om de vil være anonyme eller ej. Ingen kan vide hvem der ligger bag en anonym tråd og sådan skal det forblive, så lad gisningerne ligge  

Anmeld Citér

7. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Moderator skriver:

Det er vidst på tide at vi holder os til emnet - ts spørger om det er unaturligt at hun ikke føler savn - hun spørger ikke om det er rigtig eller forkert at lade sit barn passe. 

Noget helt andet er, at det er op til folk selv om de vil være anonyme eller ej. Ingen kan vide hvem der ligger bag en anonym tråd og sådan skal det forblive, så lad gisningerne ligge  

Så hvis man er i tvivl om en bruger er falsk, så må man ikke sætte spørgsmålstegn ved det??

nu har jeg fået flere PM's fra andre brugere, som undrede sig over det samme som mig, fordi det er så tydeligt hvem TS er, og hun skrev det præcis modsatte forleden.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.