Er det forkert af mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.871 visninger
117 svar
325 synes godt om
6. maj 2015

Anonym trådstarter

Jeg høre tit at man ikke kan undvære sine ny fødte baby, meen, jeg savner ikke min datter som sådan når jeg er væk fra hende, så som når vi har en dag for os selv " min kæreste og jeg " og hun bliver passer hos min mor eller mine svigerforældre. Er det forkert af mig. For tit føler jeg mig som en dårlig mor når jeg ik savner hende når vi er fra hende. Self elsker jeg hende over alt! Og hun betyder så meget for mig, og kan da os græde når jeg kigger på hende over hvor stolt jeg er. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2015

alenemor42

NEJ du er ikke en dårlig  mor !!!!!!!!

Jeg har heller aldrig savnet mine når de blev passet.... jeg nød fritiden uden dem dejligt at komme hjem til dem igen .... men hvorfor skal man have dårlig samvittighed? ? Ungerne har godt af at være sammen med andre end mor og far også 

Det er sygt hvis nogle syntes man er en dårlig mor pga. Det!!!

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

NEJ du er ikke en dårlig  mor !!!!!!!!

Jeg har heller aldrig savnet mine når de blev passet.... jeg nød fritiden uden dem dejligt at komme hjem til dem igen .... men hvorfor skal man have dårlig samvittighed? ? Ungerne har godt af at være sammen med andre end mor og far også 

Det er sygt hvis nogle syntes man er en dårlig mor pga. Det!!!

Hvor er jeg dog glad for at høre jeg ikke er den eneste! (: 

fik det af vide af en eller anden, som spurgte om jeg ik savner min datter. Tror måske det er fordi hun kun er en måned gammel (: 

det er sååå lækkert at komme hjem til dem igen! Her hende (:

Anmeld Citér

6. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Er din datter en måned? Hvilken slags pasning mener du?

bedsteforældre går en tur i barnevognen agtig? - nej så ville jeg nok ikke sidde og savne mit barn, så ville jeg nok bare skynde mig i seng og ligge mig til at sove

Anmeld Citér

6. maj 2015

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

bedsteforældre går en tur i barnevognen agtig? - nej så ville jeg nok ikke sidde og savne mit barn, så ville jeg nok bare skynde mig i seng og ligge mig til at sove

Hvor at de kommer her i nogle timer, så vi kan komme ud (:

Anmeld Citér

6. maj 2015

alenemor42

mor:) skriver:

Det er vel ligegyldigt om det er en time eller 5.... man ved de er i gode hænder og man er sammen med dem 24/7 ellers.... og man syntes det er dejligt at komme hjem til dem

Anmeld Citér

6. maj 2015

Abracadabra

Hvis I allerede har haft flere kæreste-dage uden jeres nyfødte barn, så er I da meget afslappede omkring jeres forældrerolle.

Jeg synes nok også, at det lyder lidt underligt - medmindre jeg altså har misforstået startindlægget helt. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hvor er jeg dog glad for at høre jeg ikke er den eneste! (: 

fik det af vide af en eller anden, som spurgte om jeg ik savner min datter. Tror måske det er fordi hun kun er en måned gammel (: 

det er sååå lækkert at komme hjem til dem igen! Her hende (:

Når hun kun er en måned, kan det vel tælles på én hånd, hvor mange gange, du har været væk fra hende mere end en time eller to, og så handler det næppe om at savne, men om at sove 

Anmeld Citér

6. maj 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Nu er jeg forvirret. Er det ikke også dig, som har en kæreste som har været meget fraværende efter du har født, og du har følt du har stået med det alene?

Anmeld Citér

6. maj 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
EBK skriver:

Nu er jeg forvirret. Er det ikke også dig, som har en kæreste som har været meget fraværende efter du har født, og du har følt du har stået med det alene?

Hvordan kan du vide det, når hun er anonym? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.