Test test test.... 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

missKat

Hej tøser!!

i Juli måned vidste jeg bare at den var det!!
havde haft det som Jer siden december 08, så ved hvad i kæmper med nu!
men følelsen var bare helt anderledes, kan ikke forklare det....

Men det jeg vil sige at jeg var overhovedet ikke i tvivl, jeg vidste det samme aften, som vi havde haft sex om morgenen.... 
Og jeg testede positiv 4 dage FØR forventet mens 
så ved I det, så prøv da og test

alt det bedste til Jer alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

otlitrom

missKat skriver:

Hej tøser!!

i Juli måned vidste jeg bare at den var det!!
havde haft det som Jer siden december 08, så ved hvad i kæmper med nu!
men følelsen var bare helt anderledes, kan ikke forklare det....

Men det jeg vil sige at jeg var overhovedet ikke i tvivl, jeg vidste det samme aften, som vi havde haft sex om morgenen.... 
Og jeg testede positiv 4 dage FØR forventet mens 
så ved I det, så prøv da og test

alt det bedste til Jer alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ej nej nej, nu frister du mig helt vildt til at gå ud og teste... for pokker da os hihi...
Venter under alle omstændigheder til i morgen tidlig.. tror jeg...

Sidder og ser De Unge Mødre, og må jeg lige komme ud med frustrationen: Hvorfor kan Camilla på 22 vente nr 4., når jeg er 24 og ikke kan få nr. 1... (Ja, jeg er kommet til sidste afsnit i sæson 6... Min mand kan ikke forstå jeg gider at se det.. hehe )

Anmeld

21. september 2009

missKat

kitty skriver:

Ej nej nej, nu frister du mig helt vildt til at gå ud og teste... for pokker da os hihi...
Venter under alle omstændigheder til i morgen tidlig.. tror jeg...

Sidder og ser De Unge Mødre, og må jeg lige komme ud med frustrationen: Hvorfor kan Camilla på 22 vente nr 4., når jeg er 24 og ikke kan få nr. 1... (Ja, jeg er kommet til sidste afsnit i sæson 6... Min mand kan ikke forstå jeg gider at se det.. hehe )

haha jeg håber virkelig for dig den er der!!!

elsker også de unge mødre, og ja har tænkt samme tanke som dig!!

jeg er 31 og det tog fra december 08 til juli 09

Anmeld

21. september 2009

Miss BananaHammock

Nu vi snakker om de underlige fornemmelser, er der så andre der har haft en form for sidestik? Jeg har de sidste par dage haft sidestik nede ved den nederste del af ribbenene... ved ikke om det har noget med en evt. graviditet at gøre, men det er ihvertfald en underligt fornemmelse at have sidestik når man ligger og i sin seng, eller sidder og spiser aftensmad 

Anmeld

21. september 2009

cdinesen

Kunne være rigtig hyggeligt hvis vi kunne følges ad. Tør bare næsten ikke håbe, for ved hvor skuffet jeg bliver hvis den viser negativ.
Men synes godt nok der er noget der føles anderledes denne gang, men det er nok bare psykisk. Prøver jeg at sige til mig selv i hvertfald

Anmeld

21. september 2009

cdinesen

Jeg har det på samme måde, bare ikke under ribbene med i den ene side af lænden, men fles som sidestik

Anmeld

21. september 2009

otlitrom

Nena skriver:

Nu vi snakker om de underlige fornemmelser, er der så andre der har haft en form for sidestik? Jeg har de sidste par dage haft sidestik nede ved den nederste del af ribbenene... ved ikke om det har noget med en evt. graviditet at gøre, men det er ihvertfald en underligt fornemmelse at have sidestik når man ligger og i sin seng, eller sidder og spiser aftensmad 

Jeg har en stikkende fornemmelse i maven, men ikke ligesom sidesting... Har en underlig fornemmelse lige under brystkassen, midtfor (under Sternum) og så er det som om jeg har halsbrand...
Har været hjemme idag pga en underlig mavepine, som kommer og går.... men tør ikke håbe, fordi jeg føler jeg er blevet "snydt" så mange gange!

Anmeld

21. september 2009

cdinesen

kitty skriver:

Jeg har en stikkende fornemmelse i maven, men ikke ligesom sidesting... Har en underlig fornemmelse lige under brystkassen, midtfor (under Sternum) og så er det som om jeg har halsbrand...
Har været hjemme idag pga en underlig mavepine, som kommer og går.... men tør ikke håbe, fordi jeg føler jeg er blevet "snydt" så mange gange!

Jeg krydser virkelig fingre for dig!!

Anmeld

21. september 2009

otlitrom

cdinesen skriver:

Jeg krydser virkelig fingre for dig!!

Tak søde.. Og i lige måde!!
Jeg så meget for os allesammen, at jeg snart får krampe i fingrene

Anmeld

22. september 2009

cdinesen

Sikke en dag og nat Jeg drømte flere gange i nat at jeg stod med en positiv graviditetstest. Prøvede at fortælle mig selv at det kun var en drøm, og at den jeg i hvertfald ikke er gravid. Så hører jeg en lille stemme i mit hoved der siger "det kan være et tegn" iiiiiiiih er så frustreret lige nu.
Har stadig den stikkende fornemmelese i underlivet, den starede igen her til eftermiddag. Er også ved at få ondt i halsen, og har lidt feber. Prøver at sige til mig selv at alt hvad jeg har mærket og oplevet den sidste uges tid, er bare pga. jeg er ved at blive syg, kan være jeg ikke bliver lige så skuffet når jeg sandsynligvis får det røde i næste uge.

Krydser dog stadig alt hvad jeg har for at den bliver væk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.