Test test test.... 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

Miss BananaHammock

Ansemusen skriver:

Hmm... det er bare hvad min veninde, som læser til læge siger. Men hun sagde godt nok at ALLE havde ÆL præcis 14 dage før første mensdag. Men på nettet står der 9-18 dage eller sådan noget. Så hun har måske været lige lovlig kontant i sin udmelding.

det kan jo være hendes lærebog siger det, men det ved jeg ihvertfald fra min egne bøger at der kan være undtagelser. Det ville også være underligt at man ville sælge ÆL tests hvis man kunne garantere at ÆL lå præcis den dag! Det vil ødelægge konceptet!
Men ja hele den verden er stadig lidt kompleks for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Hmm... det er bare hvad min veninde, som læser til læge siger. Men hun sagde godt nok at ALLE havde ÆL præcis 14 dage før første mensdag. Men på nettet står der 9-18 dage eller sådan noget. Så hun har måske været lige lovlig kontant i sin udmelding.

Det har hun været for som Nena siger så testede jeg positivt med ægløsningstestene 7 dage efter 1.mensdag 

Knus

Anmeld

24. september 2009

dorthemus

Ansemusen skriver:

Alle kvinder har ÆL ca. 14 dage før første menstruationsdag, så den ligger aldrig liger i starter. Hvis ens cyklus fx. er meget lang, som mine nogle gange 9 uger, så ligger ÆL ca. 7 uger efter SM!

Mht. til tidlig testning, så nej, du er SLET ikke alene! Nøj hvor har jeg brugt mange penge på alt for tidlige tests!!

Jeg tror altså, at det er forskelligt fra kvinde til kvinde...tænker især på dem der har meget uregelmæssige menstruationer.

Anmeld

25. september 2009

Ansemusen

ÆL-tests er jo meget brugbare alligevel for dem som har uregelmæssige menstruationer. De ved jo ikke hvornår menstruationen skulle komme og derfor ikke hvornår ÆL er fra måned til måned. Det kan sagtens være at hendes lærebog er alt for kontant i sin udmelding og at det svinger meget mere. Men det er i hvert fald perioden fra første menstruationsdag til ÆL der varierer i længde og ikke perioden fra ÆL til næste menstruations første dag. Altså hos den enkelte kvinde er det rimeligt ens, men kan sikkert sagtens svinge fra kvinde til kvinde!

Anmeld

26. september 2009

otlitrom

Æj altså..
Er gået 1 dag over, og hver gang jeg skal på toilet tjekker jeg papiret og tænker "har ikke fået mens, har ikke fået mens, bløder ikke, har ikke fået mens"... Men tør ikke teste, for vil hellere skuffes af mens end af en negativ test..
Andre end mig, som kender til den følelse?

Anmeld

26. september 2009

FrkC

kitty skriver:

Æj altså..
Er gået 1 dag over, og hver gang jeg skal på toilet tjekker jeg papiret og tænker "har ikke fået mens, har ikke fået mens, bløder ikke, har ikke fået mens"... Men tør ikke teste, for vil hellere skuffes af mens end af en negativ test..
Andre end mig, som kender til den følelse?

Kender det udmærket Og man håber såen, men man tør bare alligevel ik rigtig tro på det  Hvornår vil du teste..??

Camilla som vist nok sku ha mens idag

Anmeld

26. september 2009

otlitrom

brandt-camilla skriver:

Kender det udmærket Og man håber såen, men man tør bare alligevel ik rigtig tro på det  Hvornår vil du teste..??

Camilla som vist nok sku ha mens idag

Har tænkt på i morgen tidlig,,, Men jeg frygter bare en negativ... igen igen igen igen Har du planer om at teste?

Anmeld

26. september 2009

FrkC

Jeg har "heldigvis" inegen teste i huset , så kan under alle omstændigheder ik teste før på mandag hvis det er.. Så jeg må være tålmodig lidt endnu

Kan godt forstå du er nervøs for at teste, det er så træls når man håber på de 2 fine streger og så får man kun 1.!!!

Anmeld

26. september 2009

LineD

Nogen positive teste hos alle jer testetøser?

Er jo inde og kigge hver dag og hepper på det groveste

Anmeld

26. september 2009

FrkC

LineD skriver:

Nogen positive teste hos alle jer testetøser?

Er jo inde og kigge hver dag og hepper på det groveste

tak for at du hepper Ingen tests herhjemme, så kan af gode grunde ik teste Nu må vi se om jeg ska ha nogen købt i næste uge ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.