Test test test.... 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.416 visninger
136 svar
0 synes godt om
9. september 2009

Miss BananaHammock

Ihh altså... er der andre end mig der får lyst til at masse teste, også selvom man udemærket godt ved at man slet ikke kan se det endnu?!!?

Jeg har haft mistanke om at min ÆL ligger i starten af min cyklus. (nåede dog ikke lige at få tjekket efter med ÆL-tests i denne måned) Var sammen med manden i de dage hvor jeg havde alverdens ÆL tegn og nu, selvom det ikke engang er sikkert jeg har haft ÆL, så får jeg bare kriblen i fingrene for at teste løs! og det er ALT for tidligt for skal først have mens om 2 uger! Jeg er sku ved at blive lidt skør

Måtte bare lige ud med min frustration og trang og høre om jeg er den eneste der er ved at blive skør af alt den her prøven (vi har været igang i snart et år)

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Valle81

Ihh altså... er der andre end mig der får lyst til at masse teste, også selvom man udemærket godt ved at man slet ikke kan se det endnu?!!?

Jeg har haft mistanke om at min ÆL ligger i starten af min cyklus. (nåede dog ikke lige at få tjekket efter med ÆL-tests i denne måned) Var sammen med manden i de dage hvor jeg havde alverdens ÆL tegn og nu, selvom det ikke engang er sikkert jeg har haft ÆL, så får jeg bare kriblen i fingrene for at teste løs! og det er ALT for tidligt for skal først have mens om 2 uger! Jeg er sku ved at blive lidt skør

Måtte bare lige ud med min frustration og trang og høre om jeg er den eneste der er ved at blive skør af alt den her prøven (vi har været igang i snart et år)

Kram

Kender også følelsen alt alt for godt:0)

Nu er jeg gravid, men inden, hold da fest hvor har Dansk Supermarked tjent godt på alle de test jeg har købt:0) Kunne slet ikke styre mig:0)

Hver måned,mens vi prøvede, så fik jeg helt i selvsving og købte test og testede, kunne finde på at teste hver dag op til en uge før forventet mens:0)

Kærligst fra Christina, som vist er test -o- man

PS - Krydser kæmpe meget fingre for at du får positiv test:0)

Anmeld

9. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

Nena skriver:

Kram

uhhh kender det godt, er selv en af dem som ikke ku vente... 2 uger er nok lige tidligt nok, men hvem ved... testede selv der med et negativt resultat... men men men 9 dage før fik jeg en positiv test, den skulle godt nok ligge længe, men den blev positiv..
jeg købte 10 billige test til 89kr inde på www.billigetest.dk også testede jeg ellers løs indtil den var der.. nogen kan jo teste meget tidligt...
glæder mig til at høre dit/dine resultater
knus  fra karina 18+1

Anmeld

9. september 2009

Miss BananaHammock

Valle81 skriver:

Kender også følelsen alt alt for godt:0)

Nu er jeg gravid, men inden, hold da fest hvor har Dansk Supermarked tjent godt på alle de test jeg har købt:0) Kunne slet ikke styre mig:0)

Hver måned,mens vi prøvede, så fik jeg helt i selvsving og købte test og testede, kunne finde på at teste hver dag op til en uge før forventet mens:0)

Kærligst fra Christina, som vist er test -o- man

test-o-man... I like that

Jeg støtter dog ikke føtex, men billigtest.dk

Men det er dejligt at vide at jeg ikke er den eneste!!

Anmeld

9. september 2009

Valle81

Nena skriver:

test-o-man... I like that

Jeg støtter dog ikke føtex, men billigtest.dk

Men det er dejligt at vide at jeg ikke er den eneste!!

Det tror jeg bestemt ikke du er:0)

Tror vi er rigtig mange test-o-maner og mange er sikket "skabs" test-o-maner:0)

Og vi gør det jo af en godt mening, og fordi vi bare vil det så gerne:0)

Det er jo ligesom hvis man venter på et vigtigt brev, så åbner vi postkassen 158765453467 gange i timen, og er vi forelskede eller noget, så tjekker vi vores mobil 45468568654 i sekundet, for at e om han´/hun nu har skrevet eller ringet:0)

Anmeld

9. september 2009

Miss BananaHammock

karina22 skriver:

uhhh kender det godt, er selv en af dem som ikke ku vente... 2 uger er nok lige tidligt nok, men hvem ved... testede selv der med et negativt resultat... men men men 9 dage før fik jeg en positiv test, den skulle godt nok ligge længe, men den blev positiv..
jeg købte 10 billige test til 89kr inde på www.billigetest.dk også testede jeg ellers løs indtil den var der.. nogen kan jo teste meget tidligt...
glæder mig til at høre dit/dine resultater
knus  fra karina 18+1

Jeps billigtest.dk er fantastisk. Jeg har også valgt at gå over til de der sticks, istedet for at købe de dyre med plastik etui hvor man kun får 2 for 80 eller noget i den stil.

Jeg tror jeg holder mig i skindet og venter en uges tid endnu før jeg går amok Men igen, fedt at der er nogen andre der er som mig

Anmeld

9. september 2009

Miss BananaHammock

Valle81 skriver:

Det tror jeg bestemt ikke du er:0)

Tror vi er rigtig mange test-o-maner og mange er sikket "skabs" test-o-maner:0)

Og vi gør det jo af en godt mening, og fordi vi bare vil det så gerne:0)

Det er jo ligesom hvis man venter på et vigtigt brev, så åbner vi postkassen 158765453467 gange i timen, og er vi forelskede eller noget, så tjekker vi vores mobil 45468568654 i sekundet, for at e om han´/hun nu har skrevet eller ringet:0)

HVor har du ret!! Eller når man har skrevet et indlæg på baby.dk, så bliver man ved med at opdatere sin browser 120848378593 gange i sekundet for at se om der er nogen der har svaret

Anmeld

9. september 2009

Valle81

Nena skriver:

HVor har du ret!! Eller når man har skrevet et indlæg på baby.dk, så bliver man ved med at opdatere sin browser 120848378593 gange i sekundet for at se om der er nogen der har svaret

Lige præcis:0)

Lidt sjovt, men det er så sandt som det er skrevet:0)

Anmeld

9. september 2009

cdinesen

Alene er du ihvertfald ikke!! Jeg har også lyst til at teste selvom de andre mange mange tests i samme måned har været negative, og når jeg lige har haft mens vil jeg også teste hehe.. til at blive skør af... Prøver dog at lade fornuften styrer, men der er en meget lille stemme i mit hoved der kommer med gode grunde til at teste hele tiden

Anmeld

9. september 2009

Miss BananaHammock

cdinesen skriver:

Alene er du ihvertfald ikke!! Jeg har også lyst til at teste selvom de andre mange mange tests i samme måned har været negative, og når jeg lige har haft mens vil jeg også teste hehe.. til at blive skør af... Prøver dog at lade fornuften styrer, men der er en meget lille stemme i mit hoved der kommer med gode grunde til at teste hele tiden

Åh ja.. lige efter mens så er der også en stemme i mit hoved der siger: Det kan jo være du er en af dem der har mens selvom de er gravide ... test test test. Men jeg har nu overvundet lysten hver gang fordi jeg føler mig skør over at teste når den mest naturlige test har vist sit svar ved at give mig mens. Men glad for der er en mere som mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.