Test test test.... 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2009

FrkT

kitty skriver:

Jeg ved det ikke Men nu vil vi gerne bare have en form for svar, for synes 8 dage er meget at gå over, "uden grund", hvis du ved, hvad jeg mener?

Ja, forstår dig absolut godt. Hvis der alligevel ikke er noget, så vil man bare gerne have mens, så man kan komme videre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2009

Neki

Hvor er det også mækeligt at du hverken har fået mens, eller kan teste positiv.... og synes ikke det virker som om din læge er til megen hjælp!

Har dine menstruationer været meget regelmæssige tidligere?

Krydser virkelig fingre for at du er gravid, men bare producerer så lidt hcg at det ikke kan måles i urinen,

Held og lykke....

Knus Neki

Anmeld

3. oktober 2009

otlitrom

Neki skriver:

Hvor er det også mækeligt at du hverken har fået mens, eller kan teste positiv.... og synes ikke det virker som om din læge er til megen hjælp!

Har dine menstruationer været meget regelmæssige tidligere?

Krydser virkelig fingre for at du er gravid, men bare producerer så lidt hcg at det ikke kan måles i urinen,

Held og lykke....

Knus Neki

Ja, den plejer at være meget regelmæssig, og komme om natten.. Og jeg kan mærke det hver gang... Den aften, hvor jeg skulle til at have mens fik jeg et rigtig stærkt stik i underlivet, men ikke er som det plejer.. Men der skete ingenting.. Og det er 8 dage siden nu.. Jeg er bare øm i underlivet...

For at forsvare lægen, så er det ikke den læge jeg plejer at have. Jeg skulle have en akut tid, og kom ind til en gæste-læge, som kun skulle være der i 2 dage. Hvorfor ved jeg ikke. Men det er nok derfor at hun har synes jeg sku bruge min egen læge i løbet af ugen.. Giver det mening? Det er bare mit gæt

Men tak for jeres tanker og fingre. Har lyst til at teste nu, men må nok hellere vente..

Anmeld

3. oktober 2009

FrkT

kitty skriver:

Ja, den plejer at være meget regelmæssig, og komme om natten.. Og jeg kan mærke det hver gang... Den aften, hvor jeg skulle til at have mens fik jeg et rigtig stærkt stik i underlivet, men ikke er som det plejer.. Men der skete ingenting.. Og det er 8 dage siden nu.. Jeg er bare øm i underlivet...

For at forsvare lægen, så er det ikke den læge jeg plejer at have. Jeg skulle have en akut tid, og kom ind til en gæste-læge, som kun skulle være der i 2 dage. Hvorfor ved jeg ikke. Men det er nok derfor at hun har synes jeg sku bruge min egen læge i løbet af ugen.. Giver det mening? Det er bare mit gæt

Men tak for jeres tanker og fingre. Har lyst til at teste nu, men må nok hellere vente..

Nej, test så, lige NUUUUUUUUUUUUU! Er syg og vil rigtig gerne have en positiv besked med ind i seng

Anmeld

4. oktober 2009

otlitrom

Negativ test til morgen, og der er begyndt at komme brunligt udflåd... I Kan vist selv lægge to og to sammen... Jeg kan slet ikke beskrive, hvordan jeg har det...

Anmeld

4. oktober 2009

silden85

kitty skriver:

Negativ test til morgen, og der er begyndt at komme brunligt udflåd... I Kan vist selv lægge to og to sammen... Jeg kan slet ikke beskrive, hvordan jeg har det...

det erjeg rigtigt ked af hører håber at det stopper igen

Anmeld

4. oktober 2009

FrkT

kitty skriver:

Nårhhhh det er jeg ked af at høre

Sender dig et stort  Ved godt hvordan du har det, det er altid en elendig følelse man får, når mens melder sin ankomst. Men nu kan I da snart prøve igen, i stedet for at gå og vente uendeligt på mens.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.