Test test test.... 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2009

FrkC

cdinesen skriver:

Sikke en dag og nat Jeg drømte flere gange i nat at jeg stod med en positiv graviditetstest. Prøvede at fortælle mig selv at det kun var en drøm, og at den jeg i hvertfald ikke er gravid. Så hører jeg en lille stemme i mit hoved der siger "det kan være et tegn" iiiiiiiih er så frustreret lige nu.
Har stadig den stikkende fornemmelese i underlivet, den starede igen her til eftermiddag. Er også ved at få ondt i halsen, og har lidt feber. Prøver at sige til mig selv at alt hvad jeg har mærket og oplevet den sidste uges tid, er bare pga. jeg er ved at blive syg, kan være jeg ikke bliver lige så skuffet når jeg sandsynligvis får det røde i næste uge.

Krydser dog stadig alt hvad jeg har for at den bliver væk..

mine små pølsefingre for at den er der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2009

Sujan

Uha det der med teste:-) Jeg testede løs de første måneder. Men nu køber jeg absolut ingen test før min menstruation udebliver har jeg besluttet. er sgu hårdt at teste hele tiden Jeg drømte også nogle gange om positive test.

Men jeg har haft ægløsning i går og i dag og vi har sexet løs.... Puha en gang søndag, mandag og nu 2 gange i dag. Nu skal den være der. Min kollega annoncerede lige i dag at hun er gravid. hun har kun prøvet i 1 måned. Er så glad på hendes vejne men ville også ønske det var mig. Nu glæder jeg mig bare til at kunne teste om ca. 14 dage. Har brugt ÆL test og har fundet ud af min ÆL ligger senere end jeg havde forventet. Så håber virkelig den er der denne gang.

Anmeld

22. september 2009

FrkC

Sujan skriver:

Uha det der med teste:-) Jeg testede løs de første måneder. Men nu køber jeg absolut ingen test før min menstruation udebliver har jeg besluttet. er sgu hårdt at teste hele tiden Jeg drømte også nogle gange om positive test.

Lige præcis!!!

for at den er der

Anmeld

22. september 2009

otlitrom

Jeg krydser meget for jer alle!!
Har også haft de drømme nogle gange, og de er til at blive skøre i hovedet af! Men måske din underbevidsthed fortæller dig noget?

Er der nogen af jer andre som oplever en voldsom træthed?? For 14 dage siden kunne jeg næsten ikke hænge sammen, fordi jeg bare måtte sove, sove, sove... dette varede 5 dage... I dag er det her så igen... Jeg synes ellers jeg er aktiv, træner, spiser varieret etc, og plejer meget sjældent at være så træt uden grund... Det plejer altid stamme fra en dårlig nattesøvn etc. men det er det slet ikke denne gang...

Tør ikke teste.. vil ikke ku holde ud at blive skuffet igen igen...

Anmeld

23. september 2009

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Jeg krydser meget for jer alle!!
Har også haft de drømme nogle gange, og de er til at blive skøre i hovedet af! Men måske din underbevidsthed fortæller dig noget?

Er der nogen af jer andre som oplever en voldsom træthed?? For 14 dage siden kunne jeg næsten ikke hænge sammen, fordi jeg bare måtte sove, sove, sove... dette varede 5 dage... I dag er det her så igen... Jeg synes ellers jeg er aktiv, træner, spiser varieret etc, og plejer meget sjældent at være så træt uden grund... Det plejer altid stamme fra en dårlig nattesøvn etc. men det er det slet ikke denne gang...

Tør ikke teste.. vil ikke ku holde ud at blive skuffet igen igen...

Jeg synes jeg er meget træt for tiden, men jeg kan ikke argumentere for at det ikke er fordi jeg ikke får spist varieret nok og derfor mangler nogle næringsstoffer eller om jeg bare er lidt træt af at være startet på studiet igen! 

Så kan desværre ikke hjælpe med personlige erfaring her. Men ved da jeg har hørt at folk der er gravide oplever træthed som et symptom. 

Anmeld

24. september 2009

otlitrom

Nena skriver:

Jeg synes jeg er meget træt for tiden, men jeg kan ikke argumentere for at det ikke er fordi jeg ikke får spist varieret nok og derfor mangler nogle næringsstoffer eller om jeg bare er lidt træt af at være startet på studiet igen! 

Så kan desværre ikke hjælpe med personlige erfaring her. Men ved da jeg har hørt at folk der er gravide oplever træthed som et symptom. 

jeg har testet idag, ku ikke holde mig længere.. Men den er bragende negativ!
Har været mega tissetrængende hele dagen, og nar næsten ikke drukket noget.. (faktisk mindre end jeg plejer). Jeg er stadig rigtig træt, og stadig ingen spor af mens... Så giver den lige et par dage til... Men så kender I status indtil videre

Anmeld

24. september 2009

FrkC

kitty skriver:

Har været mega tissetrængende hele dagen, og nar næsten ikke drukket noget.. (faktisk mindre end jeg plejer). Jeg er stadig rigtig træt, og stadig ingen spor af mens... Så giver den lige et par dage til... Men så kender I status indtil videre

så meget at mine fingre bliver helt blå..

Anmeld

24. september 2009

otlitrom

brandt-camilla skriver:

så meget at mine fingre bliver helt blå..

Taaak søde
Hvad med dig, hvordan ser det ud hos jer?

Anmeld

24. september 2009

FrkC

kitty skriver:

Taaak søde
Hvad med dig, hvordan ser det ud hos jer?

Tjaah, jeg skal vist nok ha min mens idag eller i morgen ca. så jeg venter og venter..Jeg har ik set skyggen af den endnu og håber self den bliver væk..    Hvis den ik kommer tester jeg engang først i næste uge, strækker den måske til onsdag.. Men nu må vi se.. Har haft underlige nivende smerter i underlivet i godt en uge.. Men tør ik teste for tidligt for så bliver jeg bare skuffet igen igen!!  Det er næsten ik til at holde ud gang på gang..

Anmeld

24. september 2009

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Tog også en test som også var bragende negativ :0( øv det er træls at pine sig selv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.