Test test test.... 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

6800

Jeg har det på samme måde, men der var desværre ikke held denne måned meeeen hvis jeg kender mig selv ret, tager jeg nok en test mere i weekenden, bare for at være heeeeeelt sikker...godt de kun koster 7 kr stykkeet på dennet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

otlitrom

Nena skriver:

Åh ja.. lige efter mens så er der også en stemme i mit hoved der siger: Det kan jo være du er en af dem der har mens selvom de er gravide ... test test test. Men jeg har nu overvundet lysten hver gang fordi jeg føler mig skør over at teste når den mest naturlige test har vist sit svar ved at give mig mens. Men glad for der er en mere som mig

Og her er en til...
Jeg er hoppet på ÆL-test-vognen, men har som du mistanke om, at min ÆL ligger meget tidligt i cyklus.. og er startet på 11. dagen.. har testet 7 dage, men alle med én streg... Nu har jeg så ÆL-test at gå amok med, og ikke grav.-test...
Støtter personligt også billigtest,dk.
Og er også den der tænker "hmm.. Jeg kunne jo godt være en af dem der fik mens, selvom jeg var gravid..." Man er vel indbilsk og skruk!
Kan først teste om 14 dage, men tror den er negativ.. Her har ikke været megen aktivitet, da manden har rejst meget med arbejdet..  
Men for os alle

Anmeld

9. september 2009

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Og her er en til...
Jeg er hoppet på ÆL-test-vognen, men har som du mistanke om, at min ÆL ligger meget tidligt i cyklus.. og er startet på 11. dagen.. har testet 7 dage, men alle med én streg... Nu har jeg så ÆL-test at gå amok med, og ikke grav.-test...
Støtter personligt også billigtest,dk.
Og er også den der tænker "hmm.. Jeg kunne jo godt være en af dem der fik mens, selvom jeg var gravid..." Man er vel indbilsk og skruk!
Kan først teste om 14 dage, men tror den er negativ.. Her har ikke været megen aktivitet, da manden har rejst meget med arbejdet..  
Men for os alle

Åh ja.. ÆL-tests... det prøvede jeg en måned, men synes aldrig rigtig jeg fandt min ÆL. Der kom en meget svag streg med den forsvandt hurtigt igen. Er ikke så meget inde i det og synes det var mega besværgeligt, især fordi vi var til familie tam tam i kbh og jeg skulle slæbe hele mit lille testsæt med. Så jeg besluttede mig for at stoppe igen. Men tror jeg vil prøve i næste måned for at se om jeg kan få noget positivt i starten og få bekræftiget min teori

Jeg synes faktisk, selvom det er super dejligt, at alt den sex også kan være for meget nogen gange. Ikke at jeg ikke nyder det, men der er sku altid en skjuldt bagtanke. Kan dog godt lide de spontane øjeblikke hvor man ikke tænker børn og bare har lyst til hinanden. Men det må være svært når manden så slet ikke er hjemme!

krydser også alt hvad jeg kan for alle os der stadig holder fast i denne gruppe!

Anmeld

9. september 2009

Miss BananaHammock

6800 skriver:

Jeg har det på samme måde, men der var desværre ikke held denne måned meeeen hvis jeg kender mig selv ret, tager jeg nok en test mere i weekenden, bare for at være heeeeeelt sikker...godt de kun koster 7 kr stykkeet på dennet

hehe... synes det er helt lovligt at du tester i weekenden. Jeg ville gøre det samme!

Anmeld

9. september 2009

otlitrom

Nena skriver:

Åh ja.. ÆL-tests... det prøvede jeg en måned, men synes aldrig rigtig jeg fandt min ÆL. Der kom en meget svag streg med den forsvandt hurtigt igen. Er ikke så meget inde i det og synes det var mega besværgeligt, især fordi vi var til familie tam tam i kbh og jeg skulle slæbe hele mit lille testsæt med. Så jeg besluttede mig for at stoppe igen. Men tror jeg vil prøve i næste måned for at se om jeg kan få noget positivt i starten og få bekræftiget min teori

Jeg synes faktisk, selvom det er super dejligt, at alt den sex også kan være for meget nogen gange. Ikke at jeg ikke nyder det, men der er sku altid en skjuldt bagtanke. Kan dog godt lide de spontane øjeblikke hvor man ikke tænker børn og bare har lyst til hinanden. Men det må være svært når manden så slet ikke er hjemme!

krydser også alt hvad jeg kan for alle os der stadig holder fast i denne gruppe!

Hehe.. Jeg synes det er lidt sjovt at du siger det med sex.. Jeg har tænkt på det, så sent som idag.. Vi er næsten begyndt at skemalægge det i hovedet.. Det er simpelthen så usexet og uromantisk som noget kan være!! Manden skal afsted igen i morgen, så vi har begge tænkt "Jamen vi bliver nød til at gøre det"... Hvad er det da for noget at tænke...

Åh Gud, man bliver skør af det her projekt!!

Og jeg kan lige forestille mig det med et testset med til KBH.. Der tror jeg også jeg ville stå af!

Anmeld

9. september 2009

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Hehe.. Jeg synes det er lidt sjovt at du siger det med sex.. Jeg har tænkt på det, så sent som idag.. Vi er næsten begyndt at skemalægge det i hovedet.. Det er simpelthen så usexet og uromantisk som noget kan være!! Manden skal afsted igen i morgen, så vi har begge tænkt "Jamen vi bliver nød til at gøre det"... Hvad er det da for noget at tænke...

Åh Gud, man bliver skør af det her projekt!!

Og jeg kan lige forestille mig det med et testset med til KBH.. Der tror jeg også jeg ville stå af!

Lige præcis. I starten synes manden bare det var fedt at han fik sex heletiden, men nu hvor han også er blevet rigtig utoldmodig og skruk, så er han lige så meget med på ideen om at det en gange imellem bare skal være effektivt. Men så sørger vi for altid også at have de spontane øjeblikke. Ellers tror jeg man vil gå død i det og stresse kroppen ud af balance!

Anmeld

9. september 2009

FrkC

Jeg har det på akkurat samme måde  Meen prøver at holde mig i skindet.. Bliver bare skuffet igen og igen!!  Det er næsten ik til at holde ud hver gang.. Vi bruger dog il ÆL-tests fordi vi er lidt bange for at blive styrede af det, for så tror jeg godt sexlivet kan gå hen og dø ..  Sååh, vi sexer bare derud ad og så må vi se.. Men det kribler og krabler i fingrene efter at teste..
 Camilla, som så gerne snart vil ha en fin gravid mave

Anmeld

9. september 2009

Miss BananaHammock

brandt-camilla skriver:

Jeg har det på akkurat samme måde  Meen prøver at holde mig i skindet.. Bliver bare skuffet igen og igen!!  Det er næsten ik til at holde ud hver gang.. Vi bruger dog il ÆL-tests fordi vi er lidt bange for at blive styrede af det, for så tror jeg godt sexlivet kan gå hen og dø ..  Sååh, vi sexer bare derud ad og så må vi se.. Men det kribler og krabler i fingrene efter at teste..
 Camilla, som så gerne snart vil ha en fin gravid mave

Åh ja... den gravide mave! I want one to!!!

Anmeld

9. september 2009

FrkC

Nena skriver:

Åh ja... den gravide mave! I want one to!!!

Hvor længe har i prøvet..?
Vi har prøvet i 9 måneder  

Anmeld

9. september 2009

Miss BananaHammock

brandt-camilla skriver:

Hvor længe har i prøvet..?
Vi har prøvet i 9 måneder  

Til november er det 1 år, så det må være 10-11 måneder alt efter hvordan man tæller. Men holder modet oppe ved at sige til at mig selv at det er helt normalt at man ikke bliver gravid det første år. Plus vi har haft nogle måneder hvor projektet blev lagt i baggrunden pga. alt muligt andet.

Men det er sku svært når den ene veninde efter den anden kommer og fortæller at det da kun to 1 eller 2 måneder. Eller når de siger: Det tog llaanngg tid, hele 4 måneder! nahh det er ikke lang tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.