kitty skriver:
Og her er en til... 
Jeg er hoppet på ÆL-test-vognen, men har som du mistanke om, at min ÆL ligger meget tidligt i cyklus.. og er startet på 11. dagen.. har testet 7 dage, men alle med én streg... Nu har jeg så ÆL-test at gå amok med, og ikke grav.-test...
Støtter personligt også billigtest,dk.
Og er også den der tænker "hmm.. Jeg kunne jo godt være en af dem der fik mens, selvom jeg var gravid..." Man er vel indbilsk og skruk! 
Kan først teste om 14 dage, men tror den er negativ.. Her har ikke været megen aktivitet, da manden har rejst meget med arbejdet..
Men
for os alle 
Åh ja.. ÆL-tests... det prøvede jeg en måned, men synes aldrig rigtig jeg fandt min ÆL. Der kom en meget svag streg med den forsvandt hurtigt igen. Er ikke så meget inde i det og synes det var mega besværgeligt, især fordi vi var til familie tam tam i kbh og jeg skulle slæbe hele mit lille testsæt med. Så jeg besluttede mig for at stoppe igen. Men tror jeg vil prøve i næste måned for at se om jeg kan få noget positivt i starten og få bekræftiget min teori

Jeg synes faktisk, selvom det er super dejligt, at alt den sex også kan være for meget nogen gange. Ikke at jeg ikke nyder det, men der er sku altid en skjuldt bagtanke.

Kan dog godt lide de spontane øjeblikke hvor man ikke tænker børn og bare har lyst til hinanden.

Men det må være svært når manden så slet ikke er hjemme!
krydser også alt hvad jeg kan for alle os der stadig holder fast i denne gruppe!
Anmeld