Test test test.... 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2009

FrkC

Nena skriver:

Tog også en test som også var bragende negativ :0( øv det er træls at pine sig selv!!

Øv øv hvor træls

Er du gået over tid..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2009

Miss BananaHammock

brandt-camilla skriver:

Øv øv hvor træls

Er du gået over tid..?

Nej første dag burde være lørdag men er sku så utoldmodig

Anmeld

24. september 2009

FrkC

Nena skriver:

Okay..

videre for at den er der

Anmeld

24. september 2009

otlitrom

Nena skriver:

Det kender jeg godt. Burde også først teste i morgen eller lørdag, men kunne ikke holde fingrene fra det.. Vi er utrolige, ikke tøser??
Men det er jo kun fordi vi ønsker os de skønne små børn..
Har det bare rigtig skidt i aften.. På en underlig/anderledes måde.. Måske er jeg bare ved at blive vanvittig, hvem ved..?

Anmeld

24. september 2009

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Det kender jeg godt. Burde også først teste i morgen eller lørdag, men kunne ikke holde fingrene fra det.. Vi er utrolige, ikke tøser??
Men det er jo kun fordi vi ønsker os de skønne små børn..
Har det bare rigtig skidt i aften.. På en underlig/anderledes måde.. Måske er jeg bare ved at blive vanvittig, hvem ved..?

Ihh ja... mærker ALT lige nu. Men er sikker på det bare er alm. mens smerter. Hellere tro det værste også blive gladelig overrasket. Selvom det er SÅ svært

Vi kan aftale at vi holder os fra testen indtil lørdag ihvertfald

Anmeld

24. september 2009

otlitrom

Nena skriver:

Ihh ja... mærker ALT lige nu. Men er sikker på det bare er alm. mens smerter. Hellere tro det værste også blive gladelig overrasket. Selvom det er SÅ svært

Vi kan aftale at vi holder os fra testen indtil lørdag ihvertfald

Ja, det kan vi aftale Så kan vi skrives ved
Indtil der er gevinst må jeg "nøjes med" at lege mor for vores lille nye kattekilling...

Anmeld

24. september 2009

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Ja, det kan vi aftale Så kan vi skrives ved
Indtil der er gevinst må jeg "nøjes med" at lege mor for vores lille nye kattekilling...

hehe... det lyder da også bare knald hyggeligt. Elsker killinger!!!

Anmeld

24. september 2009

Ansemusen

Alle kvinder har ÆL ca. 14 dage før første menstruationsdag, så den ligger aldrig liger i starter. Hvis ens cyklus fx. er meget lang, som mine nogle gange 9 uger, så ligger ÆL ca. 7 uger efter SM!

Mht. til tidlig testning, så nej, du er SLET ikke alene! Nøj hvor har jeg brugt mange penge på alt for tidlige tests!!

Anmeld

24. september 2009

Miss BananaHammock

Ansemusen skriver:

Alle kvinder har ÆL ca. 14 dage før første menstruationsdag, så den ligger aldrig liger i starter. Hvis ens cyklus fx. er meget lang, som mine nogle gange 9 uger, så ligger ÆL ca. 7 uger efter SM!

Mht. til tidlig testning, så nej, du er SLET ikke alene! Nøj hvor har jeg brugt mange penge på alt for tidlige tests!!

Det er da ikke alle der har en ÆL 14 dage før mens dag. Ved da f.eks. Rosa herinde havde en der lå meget før! Har selv mistanke om at min også gør. altså ligger tideligt i cyklusen. Tror ikke man kan skære alle over en kam

Men rart at vide at der er flere af os

Anmeld

24. september 2009

Ansemusen

Hmm... det er bare hvad min veninde, som læser til læge siger. Men hun sagde godt nok at ALLE havde ÆL præcis 14 dage før første mensdag. Men på nettet står der 9-18 dage eller sådan noget. Så hun har måske været lige lovlig kontant i sin udmelding.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.