Test test test.... 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Det med dit lille råd overvejede jeg allrede, da du skrev, hvor hurtigt du havde ÆL.. Så det bliver fra næste mens, hvis den altså kommer.. Hope not!! Kan teste om 3 dage...
Men Nena. Jeg har snydt lidt i fredags.. hihi. Jeg er nok ligeså forfærdelig som du! Den var negativ.. Ikke den store overraskelse!!

for os alle!!!!

Hvornår tester du igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

otlitrom

Nena skriver:

Hvornår tester du igen?

på fredag, tror jeg.. Hvis jeg kan holde fingrene fra de test´s der ligger på badeværelset
Hvad med dig?

Anmeld

21. september 2009

fnuggi

kitty skriver:

på fredag, tror jeg.. Hvis jeg kan holde fingrene fra de test´s der ligger på badeværelset
Hvad med dig?

håber snart den er der for dig

alt hvad jeg kan

Anmeld

21. september 2009

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Hvad med dig?

Vil også helst kunne vente til fredag, men tror ikke jeg kan

Anmeld

21. september 2009

FrkC

for jer

Jeg venter lige en god uges tid endnu og håber

Anmeld

21. september 2009

Miss BananaHammock

brandt-camilla skriver:

for jer

Jeg venter lige en god uges tid endnu og håber

for dig! 

Anmeld

21. september 2009

cdinesen

Puha nu har jeg siden ÆL haft godt og grundig rumlen i maven, i dag har jeg så fået nogle mens ligende smerter, der er dog en uge til jeg efter planen skal have det røde. Håber den bliver væk og jeg får 2 fine røde streger! men jeg HADER man ikke bare kan teste med det samme, men at jeg skal vente 7 laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange dage. Det her er simpelthen den væreste tid på måneden. SUK altså hehe

Anmeld

21. september 2009

Miss BananaHammock

cdinesen skriver:

Puha nu har jeg siden ÆL haft godt og grundig rumlen i maven, i dag har jeg så fået nogle mens ligende smerter, der er dog en uge til jeg efter planen skal have det røde. Håber den bliver væk og jeg får 2 fine røde streger! men jeg HADER man ikke bare kan teste med det samme, men at jeg skal vente 7 laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange dage. Det her er simpelthen den væreste tid på måneden. SUK altså hehe

Ihh altså... Det er præcis samme fornemmelse jeg har i denne måned. Altså mens smerter og rumlen fra ÆL og frem til nu og jeg har også en uge til "planlagt" mens dato.  Men jeg har "desværre" ingen af de andre åbenlyse graviditets tegn som ømmebryster, kvalme eller tissetrang. Men håber som dig at det er gode tegn at det er en anderledes fornemmelse denne måned end de andre. 

Anmeld

21. september 2009

otlitrom

Nena skriver:

Ihh altså... Det er præcis samme fornemmelse jeg har i denne måned. Altså mens smerter og rumlen fra ÆL og frem til nu og jeg har også en uge til "planlagt" mens dato.  Men jeg har "desværre" ingen af de andre åbenlyse graviditets tegn som ømmebryster, kvalme eller tissetrang. Men håber som dig at det er gode tegn at det er en anderledes fornemmelse denne måned end de andre. 

Jeg har som sagt også nogle dage til forventet mens.dag, men jeg har også en underlig fornemmelse i maven.. Rumlen, og lige som om den er gået fuldstændig i stå. Tør bare ikke tænke for meget over det, da jeg er bange for at blive skrupskør, og kroppen stresser... Har i aften haft ømhed, ligesom begyndende mens.. Men altså.. Tør ikke håbe!!

Jeg fingre for os alle. Kunne være skønt, hvis det lykkedes for os alle, og vi kunne følges ad

Anmeld

21. september 2009

Miss BananaHammock

kitty skriver:

Jeg har som sagt også nogle dage til forventet mens.dag, men jeg har også en underlig fornemmelse i maven.. Rumlen, og lige som om den er gået fuldstændig i stå. Tør bare ikke tænke for meget over det, da jeg er bange for at blive skrupskør, og kroppen stresser... Har i aften haft ømhed, ligesom begyndende mens.. Men altså.. Tør ikke håbe!!

Jeg fingre for os alle. Kunne være skønt, hvis det lykkedes for os alle, og vi kunne følges ad

Ja det kunne være SÅ kool at det skete for os alle!!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.