Test test test.... 8-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2009

6800

Nena skriver:

hehe... synes det er helt lovligt at du tester i weekenden. Jeg ville gøre det samme!

He he tak, så føler jeg mig da ikke helt så tosset og naiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Miss BananaHammock

6800 skriver:

He he tak, så føler jeg mig da ikke helt så tosset og naiv

Det må du skam slet heller ikke.. vi "prøver at blive gravid" kvinder er næsten værre end de kvinder der allerede er gravide og har hormonsvingninger. Det er helt normalt

Anmeld

9. september 2009

FrkC

Nena skriver:

Til november er det 1 år, så det må være 10-11 måneder alt efter hvordan man tæller. Men holder modet oppe ved at sige til at mig selv at det er helt normalt at man ikke bliver gravid det første år. Plus vi har haft nogle måneder hvor projektet blev lagt i baggrunden pga. alt muligt andet.

Men det er sku svært når den ene veninde efter den anden kommer og fortæller at det da kun to 1 eller 2 måneder. Eller når de siger: Det tog llaanngg tid, hele 4 måneder! nahh det er ikke lang tid!

Lige præcis.. Det slår faktisk hårdt!

Jeg siger oss til mig selv at det er helt normalt, såen er kvinder (og mænd) jo så forskellige, plus at vi som jer, oss har haft det i bero pga. bl.a. husrenovering.. Men ind imellem er det virkelig hårdt sys jeg..
Men  for os alle sammen

Anmeld

9. september 2009

Sujan

Uha jeg er også storforbruger af teste. Jeg har dog nu lovet mig selv at jeg ikke skal købe flere test før jeg når min mens dag. Det er for fustrerende og jeg er ligepluselig blevet bange for at jeg ikke bliver gravid fordi jeg tester for meget... Ja ved godt det ingen betydning har, men det har det altså i mit hoved er jo bare fordi man så gerne vil se de to streger. Men krydser fingre for os alle sammen. Det skal sgu lykkes os snart at blive gravide

Anmeld

9. september 2009

6800

Nena skriver:

Det må du skam slet heller ikke.. vi "prøver at blive gravid" kvinder er næsten værre end de kvinder der allerede er gravide og har hormonsvingninger. Det er helt normalt

Ja det er sku lige før

Anmeld

21. september 2009

Miss BananaHammock

Så vokser monstret!!!! Skal, forhåbentlig ikke, have mens på lørdag, og nu kribler det altså VIRKELig i fingrene for at teste. Sendte manden til NY i nat, og tog derfor en test i går morges bare for at hvis det nu kunne ses så kunne vi fejre det inden han tog afsted (optimistisk - var selvfølgelig negativ)

Når i andre har haft denne testlyst har i så formået at holde jer i skinnet og kun test et par gange i ugen op til, eller har i testet hver morgen??

Ihh... tankerne kører også bare rundt i hovedet på mig. Ved ikke hvorfor jeg tror så meget på det denne gang! Måske er det bare dumhed, da jeg sikkert får skubbet min cyklus ved alt for meget fokusering på det!

Hilsen Nena - Der kravler under dynen igen. For oveni det hele har jeg selvfølgelig også fået fanget mig en forkølelse!

Anmeld

21. september 2009

Diana...

Nena skriver:

Ihh altså... er der andre end mig der får lyst til at masse teste, også selvom man udemærket godt ved at man slet ikke kan se det endnu?!!?

Jeg har haft mistanke om at min ÆL ligger i starten af min cyklus. (nåede dog ikke lige at få tjekket efter med ÆL-tests i denne måned) Var sammen med manden i de dage hvor jeg havde alverdens ÆL tegn og nu, selvom det ikke engang er sikkert jeg har haft ÆL, så får jeg bare kriblen i fingrene for at teste løs! og det er ALT for tidligt for skal først have mens om 2 uger! Jeg er sku ved at blive lidt skør

Måtte bare lige ud med min frustration og trang og høre om jeg er den eneste der er ved at blive skør af alt den her prøven (vi har været igang i snart et år)

Kram

Åhh sødeste NENA Jeg håber så meget snart der er en positiv test i pakken jeg kan slet ikke   nok for dig selv Lucas finger er bundet sammen i  griner.

Kæmpe  og kram til dig.

Anmeld

21. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
KOM SÅ piger!!! Jeg hepper helt vildt herhjemmefra og kattens og kærestens "poter" er snørrede sammen i kryds, samtlige gardinsnore, blomster, tandbørster, argurker i køleskabet, sokker i skufferne og alt andet som kan krydes er krydsede i Klostergade!

(Vil da lige forresten  fortælle at min ÆL kom EN UGE efter første mensdag, hvilket jeg opdagede med ÆL-test da kroppen begyndte at te sig ÆL-agtigt, og vi blev gravide i første hug, så hvis jeg var jer ville jeg prøve at teste fra allerførste mensdag og så hele måneden igennem for at finde den... )

Anmeld

21. september 2009

Miss BananaHammock

Diana... skriver:

Åhh sødeste NENA Jeg håber så meget snart der er en positiv test i pakken jeg kan slet ikke   nok for dig selv Lucas finger er bundet sammen i  griner.

Kæmpe  og kram til dig.

Tak søde! men stakkels lille Lucas da kan ikke komme frem og tilbage når han skal kravle med krydsede fingre, så dem må du gerne afkrydse.

Anmeld

21. september 2009

otlitrom

Rosa skriver:

KOM SÅ piger!!! Jeg hepper helt vildt herhjemmefra og kattens og kærestens "poter" er snørrede sammen i kryds, samtlige gardinsnore, blomster, tandbørster, argurker i køleskabet, sokker i skufferne og alt andet som kan krydes er krydsede i Klostergade!

(Vil da lige forresten  fortælle at min ÆL kom EN UGE efter første mensdag, hvilket jeg opdagede med ÆL-test da kroppen begyndte at te sig ÆL-agtigt, og vi blev gravide i første hug, så hvis jeg var jer ville jeg prøve at teste fra allerførste mensdag og så hele måneden igennem for at finde den... )

Det med dit lille råd overvejede jeg allrede, da du skrev, hvor hurtigt du havde ÆL.. Så det bliver fra næste mens, hvis den altså kommer.. Hope not!! Kan teste om 3 dage...
Men Nena. Jeg har snydt lidt i fredags.. hihi. Jeg er nok ligeså forfærdelig som du! Den var negativ.. Ikke den store overraskelse!!

for os alle!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.