Planlagt graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2010

Riwe-vb

Det er egentligt sjovt, at rimelig mange familier af den ene eller anden grund ender med at holde alle fødselsdagene indenfor få måneder. Her bruger vi november-marts på fødselsdage det inkluderer så bedsteforældre, moster, onkler, fætter, kusine osv... Så vi er pænt trætte i april :laugh: På den anden side holder vi 'fri' resten af året. Her hjemme har vi tre fødselsdag i december og januar - det er et resultat af at jeg øjensønligt ikke kunne tælle til 9 :woohoo: hvorfor præventionen nok blev smidt lige nogle måneder for tidligt, det var egentlig meningen at hun tidligst skulle kunne blive født i marts. Men januar er da også godt - Udsalg, som en anden også skriver. En evt. nr. 2 vil nok bliver planlagt lidt mere, jeg kunne godt tænke mig et sommerbarn så jeg kunne holde udendørs fødselsdage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Riwe skrev:
En evt. nr. 2 vil nok bliver planlagt lidt mere, jeg kunne godt tænke mig et sommerbarn så jeg kunne holde udendørs fødselsdage!
Min datter har været til 2 fødselsdage i klassen i vinters - der var de inviteret med kælk. Det var et kæmpe hit. En tredje fødselsdag var arrangeret i en bowlinghal, og det var bestemt også en succes.

Anmeld

15. juni 2010

Riwe-vb

MAMMARAZZI skrev:
Riwe skrev:
En evt. nr. 2 vil nok bliver planlagt lidt mere, jeg kunne godt tænke mig et sommerbarn så jeg kunne holde udendørs fødselsdage!
Min datter har været til 2 fødselsdage i klassen i vinters - der var de inviteret med kælk. Det var et kæmpe hit.
Ja kælk selvfølgelig - go'ide! den vil jeg gemme til tøsen bliver stor nok til rent faktisk at holde fødselsdag. Synes på ingen måde en vinter fødselsdag er skidt, eet kommer sig nok mest af at jeg selv gerne har villet kunne holde min egen fødselsdag om sommeren B)

Anmeld

15. juni 2010

MAMMARAZZI-vb

Jamen jeg har det selv på samme måde Riwe :laugh: Men der er også gode muligheder om vinteren - vi er nok bare ikke så vandt til at tænke i de baner ;) (er det ikke næsten altid de voksne, der har 'problemer', med at være ude om vinteren) :blush:

Anmeld

16. juni 2010

Møe-vb

Tja... egentlig ikke særligt... men ville gerne undgå en fødsel i december - så her tenkte vi lidt over det. Hvorfor ikke i december - det er så meget i forvejen, og desuden har vi i vores familie et boom af fødslsdage... 8 inden jul, 2 mellem jul og nytår

Anmeld

21. oktober 2010

als-vb

så bed karma mig i bagen....man skal aldrig snakke om hvad man helst vil for så får man det bare ikke... Øv har nu været i gang i fem måneder og der er stadig ikke held. Syntes det er rigtig hårdt at det skal være så svært denne gang når det var SÅ nemt den første. Ved godt jeg lige har været igennem et større forløb med min hjerne osv. Men stadig har vi jo arbejdet på denne sag, uden nogen effekt. Jo længere der går jo sværere er det at takle endnu en mens. Ville bare så gerne have den baby. Nå i det mindste har jeg verdens dejligste tøs. Ville bare være perfekt hvis jeg nu også kunne gøre hende til storesøster.

Anmeld

21. oktober 2010

desirefinck-vb

Vores lille guldklump er meget planlagt i forhold til at vi gerne ville ha børn.. Men vi har ikke ønsket sommer eller vinterbarn.. Bare et barn.. Vi har nemlig prøvet i godt 2 års tid inden det lykkes os.. Så vi var bare glade for at det endelig lykkes os. Min mand har aldrig gerne ville ha et ønsket og planlagt barn.. Han kan ikke li tanken om en ups, så det var da godt at det ikke blev det...Men det har nu heller ikke været muligt så svært vi har haft det med at blive gravide.

Anmeld

22. oktober 2010

als-vb

to år er også lang tid. Er det så naturligt eller endte i med at få hjælp?

Anmeld

22. oktober 2010

desirefinck-vb

Det er helt naturligt.. vi er begge blevet undersøgt og der var ingen af os som normalt skulle ha svært ved at få børn, så vi blev bare opfordret til at fortsætte uden hjælp.. Jeg til sidst kom jeg til den overbevisning om at jeg har været for stresset omkring det hele.. Så jeg stoppede med at skrive ned hvornår der var ægløsning, og alt andet hvad man kunne notere i sin kalender.. og det gav pote i sidste ende.. Havde kun stoppede med disse ting i godt 5 måneder og så blev jeg gravid.. Så nu venter vi vare meget spændt på hvornår den lille vil ud.

Anmeld

22. oktober 2010

als-vb

ja any day now. Kan jo være alt fra nu til om 24 dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.