Planlagt graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

marialisc-vb

Vores var bestemt planlagt. Vi måtte desværre prøve i 2 år, men så kom der også dobbelt op. Eftersom vi måtte prøve så længe, var de ikke planlagt som september børn, vi var bare glade for at det lykkedes. Jeg var ellers begyndt at overveje at gå til lægen og blive undersøgt, men så skete der pludseligt en masse... Vi flyttede i november, så kom jul osv, i januar fik kæresten en blodprop i hjertet, og mens han var indlagt fandt jeg ud af at jeg var gravid... 4 uger senere var han så indlagt igen, og jeg fandt ud af det var tvillinger... Det var nok meget godt at han var indlagt, ellers var det nok gået galt med hjertet igen da jeg fortalte ham det :P ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2010

als-vb

ja der er utrolig mange historier. og igen er karma jo ikke på min side. Men vi bliver ved og nu er vi derhenne at tøsen vil blive tre inden vi overhoved kan forvente at få en mere. Desværre. men sådan er det åbenbart. Lykkes det denne gang kommer vi til at have to børn med fødselsdag i august + faderen. Men med vores nuværendeheld så tvivler jeg på at det lykkes denne gang heller. Men vi bevare modet og håber på at nr to en dag vil vise sig.

Anmeld

25. november 2010

Mette81-vb

Jeg er mor til 2 og den første var meget planlagt, at der så skulle gå 6 mdr inden jeg blev gravid var så det. Så det endte med at vi blev forældre d. 23 dec 2006. Mange kom og sagde at det var dålig planlagt´, men der kunne vi kan tænke vores og sige ja hvis han var kommet som vi havde planlagt/ønsket så havde han været et sommerbarn:) Derfor gik vi også igang hurtig efter at vi var blevet gift for 1½ år siden og der blev jeg gravid med det sammen så vi blev forældre i feb. Vi havde ønsket at det skulle blive et sommerbarn -men det skulle det ikke lige blive og jeg blev da også meget overrasket da testen var positiv med det samme. Så børnene kommer når de kommer og ikke alt her i livet kan vi planlægge og det er nu også godt nok.

Anmeld

12. december 2010

ma08-vb

als skrev:
Men med vores nuværendeheld så tvivler jeg på at det lykkes denne gang heller. Men vi bevare modet og håber på at nr to en dag vil vise sig.
Hej Als, noget nyt? Faldt lige over denne gamle tråd.. Kender alt for godt følelsen. Vi går også og håber på snarlig gevinst med nr. 2, for her har vi heller ikke været heldige endnu. Jeg bliver insemineret, og vi er i gang med 5. forsøg :( X'er i hvert fald fingre også for dig :)

Anmeld

13. december 2010

als-vb

Tja lige nu går jeg bare og venter på om der er gevinst denne gang eller ej. Skulle have haft mens i lørdags, men tog en test i går og den var negativ. Så håber bare at det er fordi det var for tidligt at tage testen og at jeg i morgen tager en der er positiv.... Men min cyklus er også lige til at lukke op og sk....i. det svinger så meget med hvor længe der går mellem hver gang. Men håber, men tror desværre ikke helt på at denne gang er lykkens gang. Virker det ikke denne gang skal jeg tjekkes igennem af lægen, da der var nogle problemer med den spiral jeg havde oppe. (lang historie). Håber også snart i får gevinst ma08.

Anmeld

13. december 2010

ma08-vb

Øv, håber det bare var for tidligt at tage testen :( Vi går også bare og venter, det er noget underligt noget. Om en lille uge burde jeg få mens, hvis det ikke er lykkedes, men min cyklus er heller ikke helt stabil, så et par gange er jeg forsigtigt begyndt at håbe, men så nej. Det er s** lidt hårdt, når nu man så gerne vil.

Anmeld

13. december 2010

als-vb

Ja jeg var jo overbevist om at det ville ske i førte til 4. huk men nej og ja jeg er også nået der til nu at jeg ikke syntes det er 'sjovt' mere. Vi vil bare så gerne have en mere både for egen skyld og også for tøsen. Også så der ikke kommer alt for lang tid mellem dem.

Anmeld

13. december 2010

ma08-vb

Ja, man kan gøre sig så mange forestillinger... vores er fra 21. november 2008, så vi synes bestemt også, det er ved at være 'på tide'. Vi gik i gang i foråret og håbede, at det ville gå lidt hurtigere end første gang, hvor det først lykkedes i 4. forsøg. Nu er vi som sagt på 5. forsøg og vil blive jublende lykkelige, hvis det lykkes inden for de 6 forsøg, hvor man får tilskud...

Anmeld

13. december 2010

als-vb

Ja tøsen kom i første forsøg så var overbevist om at det bare var et spørgsmål om at ja sprede ben. Men nu er vi 7 måneder inde i projektet så nu må det gerne være. Ydermere viste det sig jo at spiralen ikke rigtig havde virket (sad i livmoder halsen i stedet for livmoderen...) så det gør jo at vi er lidt bange for at der kan være noget galt et eller andet sted. Ved ikke om mit kejsersnit kan have ødelagt noget eller hvad ved jeg.

Anmeld

15. december 2010

als-vb

LORT! :( gider sku ikke skal til alle mulige og umulige undersøgelser IGEN!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.