Planlagt graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2010

als-vb

ma08 skrev:
Nej øv altså, det er jeg ked af at høre :( Hvad så nu? Skal I i gang med en udredning?
Ja havde jo så bestilt tid til første undersøgelse ved egen læge i næste uge, men under min blindtarmsoperation i går så fandt de jo nogle problemer med min slimhinde så skal i igennem en gyn undersøgelse og vælger så at tage det hele gennem dem. Håber de kan tjekke alt det der samtidig. Er sku lidt ved dårligt mod pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

ma08-vb

Håber som sagt det bedste, Als. Men kan godt forstå, du hænger med næbbet lige nu, det var da også noget hø med blindtarmen og så oveni usikkerheden omkring det med slimhinden. Vi satser på, at det ikke betyder noget ift. din forhåbentlig snarlige graviditet!

Anmeld

18. december 2010

als-vb

håber jeg heller ikke, men som jeg har forstået det så skal der en hormonpiller til for at ordne det med slimhinderne og p piller og graviditet plejer desværre ikke at hænge så godt sammen. men håber de så har en anden løsning til jeg har fået det næste barn. håber bare på kort ventetid på gyn amb.

Anmeld

18. december 2010

ma08-vb

Måske et dumt spørgsmål, men behøver hormonpiller være p-piller? Har de sagt noget om ventetiden?

Anmeld

20. december 2010

als-vb

Snakkede så med lægen i dag der fortalte at det var endometriose. Så det vil jeg lige have underøsgt lidt nærmere hvad er og hvad det gør helt præcist. Ved ikke hvad den bedste måde er for at afhjælpe problemet, ved desværre heller ike noget om ventetid men ringer nok til gynækologisk ambulatorie en af dagene og høre hvad jeg skal forvente. Vil jo bare så gerne videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.