Planlagt graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Spunk-vb

Øv hvor trist for jer. Håber, at det hele løser sig snart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

als-vb

låner lige et citat fra kirle. lortefuckingspasserunderstel!

Anmeld

16. december 2010

ma08-vb

Nej øv altså, det er jeg ked af at høre :( Hvad så nu? Skal I i gang med en udredning?

Anmeld

16. december 2010

IdasMor-vb

Vores Prinsesse var delvist planlagt. Dvs det var fertilitetsklinikken der bestemte at nu var der tid til at få hende lavet. (der er selvfølgelig altid det wildcard der hedder den naturlige (u)regelmæssige cyklus at tage hensyn til) Så 29. feb. kl 11.47 blev et befrugtet æg sat tilbage 'påplads' og 1. december 2008 kl 18.10 blev vi de stolte forældre til verdens smukkeste 'lille' pige. :kiss: Det havde så kun taget godt 3 år at komme så langt. Hvad angår vinterbørn kontra forår/sommerbørn så var det slet ikke noget der var del af overvejelsen. Er selv født i januar og Kæresten er fra juli. Har aldrig selv følt at der var noget galt i at have fødselsdag midt om vinteren. Om noget er det en 'fordel' at der er januar-udsalg ;) Og Prinsessen som jo lige er fyldt to er ret overbevist om at grunden til at der var pyntet op over det hele 1. dec. var for at fejre hende!

Anmeld

16. december 2010

ma08-vb

IdasMor skrev:
Og Prinsessen som jo lige er fyldt to er ret overbevist om at grunden til at der var pyntet op over det hele 1. dec. var for at fejre hende!
Selvfølgelig, hvorfor ellers al den ståhej :laugh:

Anmeld

16. december 2010

IdasMor-vb

ja logik er en smuk smuk ting! Har på fornemmelsen at januar bliver hård. ingen pynt, ingen gæster og ingen næsten konstant gaveregn.

Anmeld

16. december 2010

ma08-vb

Det tror jeg også - min datter fyldte to år den 21. november + hun får adventsgaver af farmor, og jeg kan godt mærke, at hun allerede er inde i 'vanen' med at åbne gaver... til farmors fødselsdag for nogle dage siden var hun sikker på, at alle gaverne var til hende! :blush:

Anmeld

16. december 2010

IdasMor-vb

hun allerede er inde i 'vanen' med at åbne gaver...
jeps - det er en utrolig nem vane at få tillagt sig. Heldigvis har jeg dog været i stand til at overbevise Ida om at de gaver hun pludselig opdagede inde i soveværelset var nogle Far og Mor havde lovet Julemanden at vi ville passe på for ham til de andre børn. jeps - jeg lyver for mit barn.

Anmeld

16. december 2010

ma08-vb

IdasMor skrev:
jeps - jeg lyver for mit barn.
:laugh: :laugh: -kan man overleve uden at gøre det?

Anmeld

16. december 2010

IdasMor-vb

Nix-bix-basta (ja vi læser rigtig meget 'bamses farlige steder' derhjemme) og dem der siger de gør... er fulde af løgn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.