Med min datter var det planlagt således at p pillerne blev lagt på hylden, og så regnede vi ellers med at der gik nogle måneder med at cyklus skulle falde på plads osv, men næ nej, 7 uger efter stod vi med en positiv test - og det viste sig så at jeg var 6 uger henne :)
Og hør (læs) lige denne her, sidst jeg skulle starte på næste pakning p piller (var selvfølgelig sent ude og stod på apoteket lørdag eftermiddag, hvor jeg skulle tage pillen om aftenen efter pausen) og så virkede den skide dankort terminal ikk, var brudt ned over alt og jeg ku ikk få de åndsvage piller. Så blev enig med mig selv om at jeg tog en måned pause og begyndte igen ifm. næste mens. Og så har vi beskyttet os på anden vis.
Og næste mens skulle så gerne have været for en uge siden, OG DEN ER ALTSÅ IKKE DUKKET OP ENDNU! I stedet har jeg haft murren, og mens.lignende smerter i underlivet, og allerede smerter i bækkenet svarende til den begyndende bækkenløsning jeg havde de sidste par uger i graviditeten med min datter..
Har ikke testet endnu, men er helt sikker på at der er bid! Og det var altså heller ikke meningen, rigtig dårlig timing både ift. plads, arbejde osv, men det nu meget skønt alligevel, hvis altså der ikke bare er tale om pseudo-graviditets tegn :)
Anmeld