Vi venter vores første lille til Januar.
Ikke videre belejligt, da vinteren i Midtsverige typisk byder på rigtig rigtig meget sne, men det må man jo tage med :)
Så det kan gå hen og blive en spændende tur til fødegangen, 60 km væk LOL
Vi havde planlagt og planlagt og planlagt men der skete ingenting. Så da vi kom ind i en mere presset periode med arbejde, vennefester osv, uden stress, kom vi helt væk fra tankerne om at lave en lille og glemte helt at tjekke ægløsning osv og wupti så var der gevinst.
Jeg håber vi kan gøre det på nogenlunde samme måde når vi vil have nummer to, håber bare ikke det tager så lang tid som ved den første.
Jeg vil helst ikke have mere eng 2-3 år imellem vores, da jeg så håber de kan få mere glæde af hinanden end jeg har haft med mine 5 yngre brødre. Der er godt nok kun 4,5 år ned til den nærmeste, men det har desværre været nok til at vi først indenfor de seneste par år har 'fundet hinanden' som rigtige søskende (hvis I forstår hvad jeg mener).
De andre brødre jeg har er fra 13-17 år, og jeg selv er 26, så det er noget anderledes.
Note: alle brøde har ikke samme mor og far (2 hos min mor og 3 hos min far. Så jeg kommer ikke fra en kæmpe børneflok :laugh:
Anmeld