Tjah jeg ville da synes, det var træls at være nødt til at rykke min fødselsdag konsekvent hvert år, bare for at undgå julen...
Og mht at være den den man er, ville Anton jo heller ikke have været ham, hvis vi havde planlagt anderledes...og ham ville jeg altså ikke undvære ;)
Vi følte ikke det var kontrolmani, men bare at vi var lidt praktisk anlagte...og der var jo ingen garanti for at det ville lykkedes overhovedet. Havde vi været ufrivilligt barnløse i laaaaang tid, havde vi nok også bare prøvet løs uden at tænke på december, men da vi kun lige var begyndt og der ikke var noget hastværk, kunne vi da ligeså godt se om vi kunne komme uden om julen ;)
Og selvfølgeligt er det da helt sikkert også en hyggelig tid at have fødselsdag i, det forklejner jeg ikke. En anden dag end lige juleaften ville jeg synes var helt ok (selvfølgelig ville der stadig være julestress), - men selve juleaften synes vi ville være træls, og siden man jo netop ikke selv kan bestemme præcist hvornår de kommer, undgik vi bevidst december og tiden lige efter.
Anmeld