Minmave1976 skriver:
Mænd og for den sags skyld også kvinder, er utro når de mangler noget i deres forhold. Det behøver ikke kun være sex, men også nærvær. Man skal huske at score sin partner hver eneste dag, men alligevel kan det gå galt. Min ex var mig utro med en kollega, derfor tænkte jeg selv efter jeg forlod ham, at jeg selv blot havde brug for nærvær fra en mand, bare ikke et forhold. Derfor gik jeg selv efter gifte mænd, og faktisk mener jeg ikke at det er mig der har et problem, men de mænd der kom med mig hjem, som både havde kone og børn. Jeg fik blot bekræftet at gifte mænd er nogle dumme svin !! Undskyld mit sprog.
"Bekræftet, at gifte mænd er nogle dumme svin!!" - Det giver da ingen mening. DE gifte mænd, som du gik efter og scorede, opførte sig måske som dumme svin - men det var vel ikke samtlige byens eller landets gifte mænd, der var parate til at gå med dig?
Man kunne på samme generaliserende måde udlede af det, du skriver, at alle singlepiger bare er ude på at score gifte mænd, hvilket jo er noget sludder.
Jeg synes iøvrigt, det er egoistisk kun at tænke i egne behov - "JEG har ikke brug for et forhold, derfor scorer jeg kun gifte mænd". Man kunne jo også skænke mandens familie en tanke og gå efter singlemænd, der heller ikke vil binde sig - dem er der masser af.
Anmeld