Minmave1976 skriver:
Når man er overvægtig og det bliver stillet en skål slik for næsen af dig, hvem et så synderen når den overvægtige æder slikket? Et det giveren? Er det tageren? Er det begge? Jeg fandt de gifte mænd på Victoria Milan, hvor mænd selv har lagt deres profil op, jeg var ikke aktivt rundt i byen for at finde dem. Og de mænd der tog med mig hjem, fik intet på den dumme derhjemme, ergo fik de også et behov opfyldt. Men jeg er enig i at de ikke burde gøre det, men hvis ikke de kom til mig kan I være 100% sikre på de fandt en anden. Prøv at opret en fakeprofik på VM og se hvor mange uopfordrede henvendelser I får inden for en halv time. Måske I finder jeres egen mand/kæreste på siden.
Begge bærer da et ansvar. Jeg ville aldrig målrettet gå efter gifte mænd - jeg kan sætte mig ind i, at man forelsker sig eller i beruselse havner i armene på en, men det er mig en tand for usmageligt at servere slikket eller at bede andre om at servere det for mig, når jeg VED, det kan gøre en tredjepart ondt. Finder "den sultne" et andet sted at få slikket serveret, er det i det mindste ikke mig, der er skyld i dette - jeg kan nu engang kun forsøge at holde min egen sti ren.
Jeg ville så heller ikke stole blindt på, at de ikke fik noget derhjemme - den er ret klassisk - og jeg opfatter ikke sex som et behov, man har krav på at få dækket.
Det er en meget brugt floskel, iøvrigt også fra prostituerede, at "hvem ved, måske er din egen mand på gale veje". Ja, hvem ved? Måske er han også i færd med at spille vores opsparing op, måske begår han andre tillidsbrud - og i så fald må jeg jo tage det op til overvejelse, om vi kan komme videre. Jeg ville blive såret og stiktosset på ham - jeg kan bare stadig ikke se, at den teoretiske situation fritager mig for ansvar, såfremt jeg var den, der målrettet stillede gifte mænds sult.
Anmeld