Anonym skriver:
Min mand har været mig utro. Det er selvfølgelig 100% hans skyld. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på kvinden i det her. Hun er jo ikke uskyldig.
Hvorfor skulle det være min mand, som havde ring på, som fortalte om sine børn og familieliv. Hvorfor valgte hun at slæbe min mand med hjem?
Det var kun et knald, men det var nok til næsten at ødelægge min familie - gøre mine børn til skilsmissebørn - hvorfor?
Hvis du er kvinden, der knalder med andre kvinders mænd, så forklar mig, hvorfor det er ok?
Nu er min historie en smule anderledes men kan prøve så godt jeg kan . .
jeg mødte min kæreste for 4 år siden da jeg og min daværende kæreste søgte nogle nye vennepar i byen vi var flyttet til.
vi mødte så det andet par som havde været sammen 13 år, var gift, havde barn, hus, alt sammen. .
allerede fra dag et fik jeg mere og mere bløde knæ for ham, og åbenbart uden min videnhed fik han også, og han forsøgte faktisk at holde afstand i en periode. .
men en dag ca ½ år efter, til en fest vi var til sammen, var jeg dum fuld og fik sagt mine følelser, og han blev chokeret og gik sin vej.
jeg troede jeg var dum i at have spildt et venskab, men samme aften slog jeg op med min daværende kæreste efter jeg i lang tid havde overvejet det, og da han gjorde noget jeg ikke kan fortælle her, sagde jeg stop, plus jo at jeg bare ikke følte det samme længere for ham. .
da jeg så ville ud og have luft var han der igen, tog min hånd, og sagde jeg tør tage chancen hvis du tør og vil, jeg blev målløs og ja vi endte med at tage væk sammen, dagen efter kom vi tilbage (vi havde intet lavet den nat) og hans kone fik self et føl da hun fik at vide han ville gå fra hende og der var en stor ballade, men vi holdte sammen, og flyttede faktisk sammen fra den dag og fik så stille og roligt styr på tingende. .
det du så spørger om er hvorfor?
og her var det kærlighed, vi følte noget for hinanden som vi ikke kan beskrive.
jeg var self den der startede og var den dumme kælling, men efter ½ år at sukke efter den mand man var sikker på så kunne jeg ikke holde til det længere og spyttede ud . .
din mand og dig har så valgt at kæmpe sammen for forholdet, og det er jo super for jer .
men selvom du siger hvorfor gør kvinderne det? jamen hvorfor gør en mand det der er lykkeligt gift? hvis han var lykkelig gift uden andre behov havde han jo ikke søgt efter andet. .
men der kan jo være mange årsager til hvorfor i sidste ende