Kvinder der stjæler andres kvinders mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.359 visninger
144 svar
271 synes godt om
10. februar 2015

Anonym trådstarter

Min mand har været mig utro. Det er selvfølgelig 100% hans skyld. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på kvinden i det her. Hun er jo ikke uskyldig.

Hvorfor skulle det være min mand, som havde ring på, som fortalte om sine børn og familieliv. Hvorfor valgte hun at slæbe min mand med hjem?

Det var kun et knald, men det var nok til næsten at ødelægge min familie - gøre mine børn til skilsmissebørn - hvorfor?

Hvis du er kvinden, der knalder med andre kvinders mænd, så forklar mig, hvorfor det er ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2015

EnGodMor

Har aldrig prøvet det. 

Men tænker, det er da ikke kun kvindens skyld. 

Vi er enige om at hun kunne have sagt, nej du har kone børn og er gift, det er helt forkert at gå bag om hendes ryg. 

Men går ud fra at din mand er voksen, ergo burde han jo os have tænkt mere fornuftigt end hvad han har gjort. 

Det er din mand som har gjort noget mod hans familie, han burde jo ha Været voksen nok til at sige nej til den anden kvinde.

Håber i kommer godt igennem den svare tid

Anmeld

10. februar 2015

Ellie79

Anonym skriver:

Min mand har været mig utro. Det er selvfølgelig 100% hans skyld. Men jeg kan ikke lade være med at tænke på kvinden i det her. Hun er jo ikke uskyldig.

Hvorfor skulle det være min mand, som havde ring på, som fortalte om sine børn og familieliv. Hvorfor valgte hun at slæbe min mand med hjem?

Det var kun et knald, men det var nok til næsten at ødelægge min familie - gøre mine børn til skilsmissebørn - hvorfor?

Hvis du er kvinden, der knalder med andre kvinders mænd, så forklar mig, hvorfor det er ok?

Har også tit undret mig ligesom dig, men for ikke så længe siden læste jeg en artikel om netop kvinder der er elskerinder for gifte mænd. Kan ikke helt huske det hele men det handlede om at hvis de finder en gift mand er der ikke noget svigt, han er allerede optaget og de får faktisk kun det bedste fra ham - sex, søde ord. De ønsker ikke et fast forhold eller et følelsesmæssigt forhold kun at få dækket deres behov hvis man kan sige det sådan og der er den gifte mand perfekt. 

Gør mig ondt du har været udsat for dette svigt, håber kærligheden og en bedre mand finder dig næste gang 

Anmeld

10. februar 2015

MorTil4<3

Anonym skriver:

Nu er min historie en smule anderledes men kan prøve så godt jeg kan . . 

jeg mødte min kæreste for 4 år siden da jeg og min daværende kæreste søgte nogle nye vennepar i byen vi var flyttet til. 
vi mødte så det andet par som havde været sammen 13 år, var gift, havde barn, hus, alt sammen. .

allerede fra dag et fik jeg mere og mere bløde knæ for ham, og åbenbart uden min videnhed fik han også, og han forsøgte faktisk at holde afstand i en periode. . 

men en dag ca ½ år efter, til en fest vi var til sammen, var jeg dum fuld og fik sagt mine følelser, og han blev chokeret og gik sin vej. 

jeg troede jeg var dum i at have spildt et venskab, men samme aften slog jeg op med min daværende kæreste efter jeg i lang tid havde overvejet det, og da han gjorde noget jeg ikke kan fortælle her, sagde jeg stop, plus jo at jeg bare ikke følte det samme længere for ham. . 

da jeg så ville ud og have luft var han der igen, tog min hånd, og sagde jeg tør tage chancen hvis du tør og vil, jeg blev målløs og ja vi endte med at tage væk sammen, dagen efter kom vi tilbage (vi havde intet lavet den nat) og hans kone fik self et føl da hun fik at vide han ville gå fra hende og der var en stor ballade, men vi holdte sammen, og flyttede faktisk sammen fra den dag og fik så stille og roligt styr på tingende. . 

det du så spørger om er hvorfor? 

og her var det kærlighed, vi følte noget for hinanden som vi ikke kan beskrive. 
jeg var self den der startede og var den dumme kælling, men efter ½ år at sukke efter den mand man var sikker på så kunne jeg ikke holde til det længere og spyttede ud . . 

din mand og dig har så valgt at kæmpe sammen for forholdet, og det er jo super for jer . 

men selvom du siger hvorfor gør kvinderne det? jamen hvorfor gør en mand det der er lykkeligt gift? hvis han var lykkelig gift uden andre behov havde han jo ikke søgt efter andet. . 

men der kan jo være mange årsager til hvorfor i sidste ende  

Anmeld

10. februar 2015

Ciss

Har oplevet noget a la det du fortæller og har tænkt mange af de samme tanker....

Jeg tror, man kan dele det op i to kategorier (groft sagt):

- Dem som bare er ude efter at have en at "lege med"

- Dem som faktisk for alvor forelsker sig og ønsker en fremtid sammen med den anden person, som altså desværre er gift til anden side.

Uanset, jeg er er en stor fan af, at man afslutter det forhold man er i på en ordentlig måde, før man kaster sig ud i et nyt. Er man frustreret/ikke fornøjet/har opgivet, så må man enten kaste sig ud i kampen for at få det bedre i forholdet eller afslutte det i stedet for at begynde at rode rundt bag partnerens ryg.

Ansvaret ligger på den gifte part - men om han (som min mand gjorde) serverer damen med hele "vi bor sammen, men vi er ikke sammen længere, det er kun pro forma"-historien, så havde jeg personlig sendt ham hjem med besked om, at han kunne prøve igen, når han var blevet singel. Det er faktisk tilladt at tænke lidt selv og sætte en moralsk standart for sig selv. Hvad man vil være med til eller ikke. Så om ansvaret ligger på manden, så siger det jo lidt om damen, når hun har været med på det vel vidende, at han havde kone og børn hjemme.

Anmeld

10. februar 2015

Sprit25

Åh hvor jeg får sikkert hug nu. Men i min optik er det KUN mandens ansvar. Det er ham, der har kone, barn og familie og ikke hende. Hvorfor skulle hun dog sige nej til en sød fyr til ansvar for en familie og kvinde hun ikke kender? 

Hvis manden er lykkelig i sit forhold er det op til ham at bevare en lille smule selvrespekt og sige NEJ! 

Jeg har selv prøvet en fyr misfortolkede signaler jeg sendte og lige pludselig brasede han på toilettet ved mig og prøvede at kysse mig. Han fik et slag uden lige i brystkassen og et stort fedt nej! Han kiggede på mig, smilede og sagde: Det må du undskylde, hvis du fortryder sig til! 

Jeg er rigtig ked af at din mand har været dig utro-men det er din mand du skal være sur på ikke kvinden!

Anmeld

10. februar 2015

Louise-Nicki-buddi

Anonym skriver:

Ved godt det måske lyder hårdt . 

Men mænd er rigtig dumme og tænker sig ikke om på samme måde som kvinder og for ham har det helt sikkert bare været sex og ikke noget andet , 

men man kan ikke stjæle noget som ikke vil stjæles 

Anmeld

10. februar 2015

Vivienne

Anonym skriver:

Mænd, som tillader at andre kvinder stjæler ham fra hans kvinde, er ikke værd at samle på! Basta! 

Anmeld

10. februar 2015

migxher

Hvis det kun var et enkelt knald kunne det jo tænkes at kvinden intet aner? Han kan jo have taget ringen af og bare bildt hende ind at han var single? (:
Men når det er sagt, så mener jeg ikke det er kvindens ansvar. Takker en kvinde nej til en sød men gift mand, ja så går han da bare ud og finder en anden, det stopper ham nok ikke i at være utro at en siger nej. 

Anmeld

10. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Kvinder stjæler ikke andres mænd. Nogle mænd beslutter sig bare for at knalde med andre end deres partner.

Utroskab er helt og adelses den utro parts skyld! 

Jeg tror at en del kvinder som oplever utroskab, har brug for at placere skylden eller noget af den hos den anden kvinde, for på den måde kan de måske nemmere forsvare overfor sig selv, hvorfor de bliver sammen med manden (selvom jeg mener at det ikke behøves forsvar).

Dertil så syntes jeg at det svageliggør manden, som om han ikke kunne træffe en fornuftig beslutning i processen. Men joh han traf skam en beslutning! HAN knaldede udenom, det var et valg han tog, og dermed hans ansvar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.